سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8

 

گلکسی نوت 8 به‎زودی معرفی خواهد شد و حجم شایعات پیرامون این مدل در طی چند هفته اخیر، افزایش یافته است. به‎تازگی، رندرهای جدیدی از کیس‌های گلکسی نوت 8 به دست آمده است که طراحی این مدل را به نمایش می‌گذارد.

به‎تازگی، تعدادی کیس برای گلکسی نوت 8 فاش شده است و رندرهای جدید، طراحی فبلت گلکسی نوت 8 را با دوربین دوگانه و نمایشگر بدون حاشیه 6.3 اینچی نشان می‎دهد. این کیس‎ها که قیمتی بین 20 تا 40 دلار خواهند داشت، به‌طور اختصاصی برای گلکسی نوت 8 طراحی شده است و رندرهای جدید، شایعات پیشین پیرامون این مدل را تأیید می‏‌کند.

 

سامسونگ گلکسی نوت 8|تعمیر سامسونگ

رندرهای به‎دست آمده، نشان می‌دهد که گلکسی نوت 8 سامسونگ به یک نمایشگر بدون حاشیه Infinity Display مجهز خواهد بود و نسبت ابعاد نمایشگر 2 به 1 (به‌‏طور دقیق‌‏تر، 18.5 به 9) است. فبلت پرچم‌‏دار جدید سامسونگ با نمایشگر 6.3 اینچی عرضه خواهد شد و لبه‏‌های نمایشگر دارای انحنا است. شرکت سامسونگ در مقایسه با گلکسی اس 8، انحنای لبه‌‏های پرچم‏دار جدید خود را کاهش داده است و گلکسی نوت 8 طراحی مستطیلی‌شکل دارد.

سامسونگ گلکسی نوت8|تعمیر موبایل سامسونگ|آوافیکس

سنسورهای دوربین اصلی به صورت افقی در کنار یک‎دیگر جای گرفته‌‏اند و فلاش LED به همراه سنسور تشخیص ضربان قلب، در کنار دوربین اصلی قرار دارد. با وجود عدم انتقال سنسور تشخیص اثرانگشت به وسط پنل پشتی گلکسی نوت 8، این حسگر با فاصله از دوربین اصلی قرار گرفته است و فلاش LED به همراه سنسور تشخیص ضربان قلب، میان دوربین اصلی و سنسور تشخیص اثرانگشت جای گرفته. با این‌‏حال، دسترسی به سنسور تشخیص اثرانگشت هم‌چنان دشوار و مشکل خواهد بود؛ به خصوص اینکه ابعاد گلکسی نوت 8 زیاد است و پرچم‎دار جدید سامسونگ از طراحی کشیده استفاده می‏‌کند.

رندر‏های به‌دست آمده، تأیید می‎کند که دکمه بیکسبی در لبه سمت چپ گوشی به همراه دکمه‎ تنظیم حجم خروجی ضدا قرار دارد. دکمه پاور دستگاه نیز در لبه سمت راست جای گرفته است. مانند گلکسی اس 8، خبری از لوگوی شرکت سازنده در پنل جلوی دستگاه نیست.

شرکت سامسونگ، گلکسی نوت 8 رایک شهریور (23 اوت) معرفی خواهد کرد و این مدل در ماه سپتامبر، راهی بازار می‌شود؛ هرچند، ممکن است عرضه آن به صورت جهانی و گسترده تا اوایل مهر ماه به طول بیانجامد. از آنجایی‎‌که گلکسی نوت 8 چند روز پیش از برگزاری نمایشگاه IFA برلین معرفی خواهد شد، انتظار می‎رود شرکت سامسونگ این مدل را در نمایشگاه پیش‌رو به نمایش بگذارد.

گلکسی نوت 8 به چیپ‌ست اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز شده است و مدل پایه آن با شش گیگابایت رم عرضه خواهد شد. سامسونگ، هم‏چنین این مدل را با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی عرضه خواهد کرد و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در حاشیه بالای نمایشگر قرار دارد. گلکسی نوت 8 سامسونگ نزدیک به 1000 دلار قیمت خواهد داشت.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس


 نوشته شده توسط avafix در پنج شنبه 97/11/4 و ساعت 3:37 عصر | نظرات دیگران()

 

مدیر اجرایی شرکت تولید کننده آیفون اظهار کرد که به دلیل دشواری‌های ساخت صفحه نمایش، iPhone 8 محصولی گران‌قیمت خواهد بود.

مدیر اجرایی کمپانی قدرتمند فاکس‌کان، Luo Zhongsheng، در مطلبی که در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر کرد (و سپس به سرعت پاک شد) مدعی شده که iPhone 8 ابدا محصولی ارزان قیمت نیست!

مشکل عمده‌ای که باعث گران بودن آیفون 8 شده است از صفحه نمایش OLED این گوشی نشات می گیرد. بریدن نمایشگر به این شکل، کار دشواری محسوب می‌شود و هزینه‌ آن‌ هم بالا است. بازده خط تولید نمایشگر OLED تنها 60 درصد است و احتمالا به همین خاطر آیفون 8 ارزان نباشد.

به نظر می‌رسد علت اصلی افزایش قیمت این صفحه نمایش نه عملکرد و کیفیت، بلکه شکل خاصی است که در لبه‌های آن برش خورده است. با توجه به تصاویر و طرح‌هایی که از آیفون 8 تا به حال به بیرون درز کرده به نظر می‌رسد که ایجاد چنین شمایلی هم زمان بسیاری برای تولید می‌برد و هم هزینه تولید را افزایش می‌دهد.

به طور کلی این امر با گزارش اخیر ETNews درباره دشواری‌های تولید و قیمت صفحه نمایش و همچنین افزایش قیمت آیفون همخوانی دارد.

با توجه به اینکه شرکت سامسونگ وظیفه تولید این صفحات نمایش را برای آیفون 8 در اختیار دارد به نظر می‌رسد نمی‌تواند آن‌ها را با تعداد بسیار بالایی که اپل در ابتدا مد نظر داشته تولید کند. قیمت بالا و همچنین دشواری‌های تولید ممکن است باعث عرضه محدود آیفون 8 در بازار باشد.

طبق بعضی گزارش‌های منتشر شده آیفون 8 حدود 1000 دلار قیمت خواهد داشت، هرچند بعضی تحلیل‌گران می‌گویند که ممکن است کاربران با قیمتی بالاتر از این هم روبرو شوند.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس


 نوشته شده توسط avafix در پنج شنبه 97/11/4 و ساعت 3:29 عصر | نظرات دیگران()

 

خالق هولولنز می‌گوید در آینده‌ای نه چندان دور، عینک‌های هوشمند جایگزین تمام صفحه نمایش‌های اطراف ما می‌شوند.

طبق گفته‌ی ژن مانستر (تحلیل‌گر پیشین وال استریت) در ماه ژوئن، فناوری عینک‌های هوشمند اپل که انتظار می‌رود در سال 2020 راه اندازی شود، پروژه‌ای بزرگ‌تر از آیفون شود. این تجزیه و تحلیل مشابه پیش‌بینی‌هایی است که الکس کیپمن - سازنده‌ی هولولنز- و دونا سارکار – مدیر پروژه ویندوز اینسایدر - کرده‌اند. هردو با نظر مانسترموافق‌اند که به زودی عینک‌های هوشمند واقعیت افزوده، به عنوان تکنولوژی‌های اصلی گوی سبقت را از گوشی‌های هوشمند خواهند گرفت.

خالق هولولنز معتقد است که گوشی‌های هوشمند در حال حاضر از رده خارج شده‌اند ولی مردم هنوز این را نمی‌دانند. هولولنز از ترکیب دنیای واقعی و مجازی استفاده می‌کند تا یک واقعیت ترکیبی ایجاد کند. در تکنولوژی واقعیت افزوده، دنیای مجازی به صورت مشخصی در پس‌زمینه‌ای از دنیای واقعی در برابر دیدگان ما ظاهر می‌شود. براساس گفته‌های کیپمن، در آینده نزدیک ابزارهای پوشیدنی هولوگرافیک هم‌چون عینک‌های هوشمند، جای گوشی‌های هوشمند کوچک و صفحه‌ی نمایش تلویزیون‌ها را خواهند گرفت.

به گفته‌ الکس کیپمن : "این دستگاه‌ها پتانسیل این را دارند که روزی جای گوشی‌های هوشمند، تلویزیون‌ها و سایر دستگاه‌های دیجیتال که صفحه نمایش دارند را بگیرند. هنگامی که اپلیکیشن‌ها، ویدیوها، اطلاعات و حتی زندگی اجتماعی شما، همواره در میدان دید شما باشند، شما دیگر به هیچ صفحه‌ی نمایشی نیازی نخواهید داشت. این نتیجه‌ی نهایی واقعیت ترکیب شده است."

دونا ساکار نیز نظرات مشابهی با رویکرد به گوشی‌های هوشمند دارد. او معتقد است که یک گوشی هوشمند فقط یک دسته از ابزارهای قابل حمل است. ساکار نیز مانند کیپمن می‌گوید مایکروسافت در حال طراحی  نسخه ای بی نظیر از گوشی‌های هوشمند است که جای گوشی‌های دیگر را خواهد گرفت.

به گفته‌ی دانا ساکار: " بیایید ببینیم موبایل چه معنایی دارد. مردم فکر می‌کنند که موبایل وسیله‌ای است که می‌توان در جیب گذاشت و با خود حمل کرد. گوشی‌های همراه، تنها وسیله‌ قابل حمل بر روی زمین نیست. هولولنز نیز یک دستگاه قابل حمل است. منظور از قابل حمل یعنی دستگاهی که شما می‌توانید هرجایی که می‌روید با خودتان حمل کنید. این برخلاف ذات اجتماعی انسان است که مدام به یک صفحه نمایش خیره شود. همان‌طور که در ده سال گذشته این رفتار را در خود و اطرافیان‌مان شاهد بودیم. پس چه بهتر که وسیله‌ای باشد که با ذات و شیوه‌ی معمول رفتار آدمیزاد سنخیت بیشتری داشته باشد."

احتمالا کنار گذاشته شدن گوشی‌های هوشمند با مقاومت و مخالفت‌های زیادی همراه خواهد بود. اما می‌توان انتظار داشت که زمانی یک تغییر بزرگ در زمینه‌ی تکنولوژی به وقوع بپیوندد. که به نظر می‌رسد برخلاف گوشی‌های هوشمند، راه‌های متفاوت زیادی برای ایجاد تمایز بین محصولات وجود نخواهد داشت.

باتوجه به اینکه عینک‌های هوشمند گوگل با استقبال چندانی مواجه نشد و کماکان توجه مردم روی گوشی‌های هوشمند است، به نظر می‌رسد که این پیش‌بینی‌ها به این زودی به واقعیت نپیوندد. اما همان گونه که در گذشته از موبایل‌های معمولی به گوشی‌های هوشمند رسیدیم، در آینده نیزبه عینک‌های هوشمند واقعیت افزوده روی می‌آوریم.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس


 نوشته شده توسط avafix در پنج شنبه 97/11/4 و ساعت 3:20 عصر | نظرات دیگران()

 

در حالی که انجمن جهانی موبایل (GSMA) در زمان تحریم‌ به ایران ارائه خدمت می‌کرد پس از رفع برخی تحریم‌ها، خدمت خود به ایران را قطع کرده است.

براساس کسب اطلاع از اپراتورهای تلفن همراه، در حالی که GSMA در زمان تحریم‌ها به ایران ارائه خدمت می کرد پس از رفع برخی تحریم‌ها، ارائه خدمت مستقیم به ایران را قطع کرده است.

هنوز علت این تحریم معلوم نشده است.GSMA انجمن جهانی موبایل است که  هماهنگی‌های بین‌المللی در حوزه موبایل را انجام می‌دهد.

یکی از خدمات GSMA تعیین ساختار شناسه جهانی تجهیزات موبایل IMEI مخفف International Mobile Equipment Identity است.

IMEI  یک شماره منحصر به فرد برای هر گوشی موبایل است که از چندین جز تشکیل شده و هر جز نشان دهنده اطلاعاتی از جمله کشور سازنده، کمپانی سازنده و مدل است.IMEI  برای کاربردهای مختلفی از جمله شناسایی دستگاه‌ها در شبکه موبایل کاربرد دارند.

کشورهایی که به صورت مستقیم با GSMA ارتباط دارند لیست به روزIMEI  ها را از این مرجع جهانی دریافت می کنند.

علاوه بر این GSMA لیست‌های رایگانی از IMEI ‌ها را نیز به صورت محدود تر ارائه می کند که مورد استفاده قرار می گیرد.

بروز این مشکل که از چندی پیش مشخص شده در حضور یا عدم حضور اپراتورهای ایرانی در کنگره جهانی موبایل بارسلون به عنوان رویداد جهانی موبایل پیشرو نیز تاثیرگذار است.

کنگره جهانی موبایل بارسلون یکی از بزرگترین نمایشگاه صنعت موبایل دنیا است که توسط انجمن جهانی موبایل برگزار می شود.

سال پیش محمود واعظی وزیر وقت ارتباطات و فناوری اطلاعات به دعوت رسمی مدیر کنگره جهانی موبایل (GSMA) در این کنگره شرکت کرده بود.

آخرین کسب اطلاعات از رایزنی نهادهای مرتبط در ایران برای رفع این مشکل حکایت دارد.

GSMA در زمان تحریم به ایران خدمت ارائه می‌کرد و علت قطع ارتباط در دوره پس از تحریم هنوز مشخص نیست.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس

 

 


 نوشته شده توسط avafix در پنج شنبه 97/11/4 و ساعت 2:59 عصر | نظرات دیگران()

 

پیش از این با تاثیرات گوشی بر سلامت زنان و راه های کاهش عوارض امواج مضر اون آشنا شدید و گفتیم که دانشمندان هنوز هم نتونستن دربار موبایل ها یک تصمیم قطعی بگیرن؛ آیا گوشی های همراه تشعشع تولید می کنند؟ بله، اما آیا تشعشعاتی که تولید می کنند برای ما مضر هستن؟ هنوز راجع به این مطمئن نیستند!

با این وجود و با قرار دادن تمام گزارشات و بررسی ها در کنار هم، به یکسری اقدامات احتیاطی می رسیم که بهتر است اون ها رو رعایت کنیم؛ اول از همه مهم ترین چیزی که باید بدونید اینکه گوشی شما گاهی اوقات سیگنال های قوی تر و در نتیجه خطرناک تری تولید می کنه و گاهی اوقات هم این سیگنال ها بسیار ضعیف هستن یا اصلا وجود ندارن اما اینکه بدونیم چه زمانی این اتفاق می افته و چگونه جلوی اون رو بگیریم، مسئله ای بسیار مهمی به حساب میاد.

البته فراموش نکنید که پدر و مادر ها کسانی هستن که باید به طور ویژه به این مورد توجه کنن، چرا که کودکان در طول سال های رشد خود بیشتر مستعد آسیب دیدن از طریق این تشعشعات هستن.

چند راهکار مهم برای به حداقل رساندن پرتوهای مضر موبایل:

امواج مضر موبایل,تعمیرات موبایل در محل آوافیکس

- تا جایی که ممکنه همیشه گوشی رو از بدنتون دور نگه دارید.

- از هندزفری سیمی یا بلوتوثی استفاده کنید تا هنگام صحبت با موبایل گوشی رو از سر خود دورتر نگه دارید.

- در صورت امکان مدت تماس های تلفنی تون رو محدود تر کنید.

- سعی کنید خیلی گوشی رو به سر خودتون فشار ندید چون این کار تا حد زیادی جذب انرژی و تشعشات رو افزایش میده.

- به هنگام صحبت گوشی رو در حالت اسپیکر یا بلندگو قرار بدید.

- فراموش نکنید که فلز و آب رساناهای خوبی برای امواج رادیویی هستن، پس هنگامی که عینکی با فریم فلزی دارید و یا موهاتون خیسه با تلفن همراه صحبت نکنید.

- در جاهایی که آنتن قوی تر است، تلفن بزنید.

- اجازه بدهید که اول تماس برقرار بشه و سپس گوشی رو در کنار گوش خود بگیرید چون گوشی های موبایل در هنگام برقراری تماس از قدرت زیادی استفاده میکنن ولی پس از برقراری این قدرت کم تر میشه.

- هر زمانی که ممکنه از پیام دادن به جای تلفن زدن استفاده کنید.

- افرادی که ایمپلنت های پزشکی دارن، باید ترجیحا تلفن همراه رو 15 سانتی متر از ایمپلنت ها دور نگه دارن.

- اگر این امکان رو دارید، به جای تلفن همراه از تلفن ثابت استفاده کنید.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس


 نوشته شده توسط avafix در پنج شنبه 97/11/4 و ساعت 1:40 عصر | نظرات دیگران()

 

ژوئن امسال «جین مونستر» یکی از مدیران اسبق مرکز «وال استریت» اعلام کرد عینک هوشمند اپل مجهز به فناوری واقعیت افزوده (AR) سال 2020 میلادی وارد بازار می شود و این محصول گسترده‌تر از گوشی هوشمند آیفون بازار جهانی را در دست می‌گیرد.

این تحلیل‌گر در حالی پیش‌بینی‌های خود را منتشر کرد که «الکس کیپمن» مخترع عینک هوشمند «هولولنز» و «دونا ساکار» مدیر مرکز «ویندوز اینسایدر» مایکروسافت هم پیش‌بینی مشابهی را انجام دادند. هر دو این افراد با مونستر موافقند و بر این باورند که عینک‌های واقعیت افزوده می‌توانند به زودی از گوشی‌های هوشمند پیشی بگیرند و به کاربردی‌ترین فناوری موجود در جهان تبدیل شوند.

عینک هوشمند,تعمیرات موبایل,تعمیر موبایل,آوافیکس

آقای کیپمن که عینک هوشمند «هولولنز» را اختراع کرده است گفت گوشی‌های هوشمند هم‌اکنون در پایان زندگی خود به سر می‌برند و مردم جهان هنوز از این مسئله مطلع نیستند. «هولولنز» ترکیبی از دنیای مجازی و فناوری واقعیت افزوده را شامل می‌شود. دنیای واقعی در فناوری‌های مدرن با فناوری واقعیت مجازی ترکیب شده است و کاربران در زمینه‌های مختلف از جمله بازی، پزشکی و … کاربردهای آن را مشاهده می‌کنند.

به گفته کیپمن، گوشی‌های هوشمند و نمایشگرهای تلویزیون با فناوری‌های پوشیدنی هولوگرافیک جایگزین می‌شوند و قرار است در آینده نزدیک عینک های هوشمند جای آنها را بگیرند.

«دونا ساکار» مدیر مرکز «ویندوز اینسایدر» مایکروسافت نیز احساس مشابهی  در این زمینه داشت و اعلام کرد که در آینده نزدیک گوشی‌های هوشمند از عرصه خارج می‌شوند. او گفت علاقه زیادی به گوشی «لومیا 950 اکس‌ال» خود دارد، ولی باید بپذیرد که عصر گوشی‌های هوشمند به سر رسیده است و دیر یا زود باید این دستگاه را برای همیشه کنار بگذارد.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس


 نوشته شده توسط avafix در پنج شنبه 97/11/4 و ساعت 1:24 عصر | نظرات دیگران()

 

ویژگی های آیفون ایکس (iPhone X) یا همان اپل آیفون 10 در مقایسه با نسل های قبلی آیفون بیشتر و جذابت‌تر شده است. در ادامه با معرفی امکانات جدید آیفون ایکس (آیفون 10) همراه گجت نیوز باشید.

احتمالا از دیشب تا الان هزاران مطلب در مورد ویژگی های آیفون ایکس (آیفون 10) اپل خوانده‌اید، با این وجود هرچقدر به این گوشی بپردازیم کم است، چون به هر حال با پیشرفته‌ترین گوشی ساخته شده توسط اپل طرف هستیم. iPhone X با گنجینه‌ای از ویژگی‌های جدیدش که نظیر بسیاری از آن‌ها را قبلا ندیده‌ایم، به راحتی پتانسیل تصاحب تاج و تخت را در بین پرچمداران امسال دارد.

گرچه هنوز 24 ساعت از معرفی آیفون ایکس نمی‌گذرد، اما با توجه به هیجان بالای رویداد دیروز، به احتمال قوی بخشی از ویژگی‌هایی که تیم کوک، کریگ فدیجی و فیلیپ شیلر در مورد این محصول جدید اعلام کردند را از یاد برده‌اید. اگر چنین است نگران نباشید، چرا که قرار است در ادامه به معرفی ویژگی های آیفون ایکس بپردازیم:

بازگشت به ریشه‌ها؛ ادغام فلز و شیشه در بدنه

هرچند همه معتقدند که اپل در طرای آیفون ایکس بسیاری از سنت‌هایش را زیر پا گذاشته، اما با این حال نکته مهم این است که این کمپانی با وفاداری به گوشی‌های قبلی، تصمیم گرفته در استفاده از مواد بدنه به ریشه‌هایش بازگردد. دقیقا همچون گوشی آیفون 4، پرچمدار جدید اپل قرار است از طراحی شیشه‌ای یک‌پارچه با قاب آلومینیومی بهره ببرد. البته شباهت‌های بین ویژگی های آیفون ایکس با آیفون 4 همینجا به پایان می‌رسد!

شیشه به کار رفته در بدنه آیفون 10 توسط مقداری فولاد و مس تقویت شده و به همین دلیل است که دیشب اپل با صراحت، به آن لقب با دوام‌ترین شیشه به کار رفته در گوشی‌های هوشمند را داد. اسمارت فون جدید اپل قیمت بالایی دارد (999 دلار) با این حال آن‌قدر ویژگی جذاب دارد که می‌تواند خیلی‌ها را برای خرید خودش ترغیب کند.

نمایشگری بدون حاشیه

آیفون 10 , تعمیر موبایل آیفون , آوافیکس

 

دوربینی جدید و بهبود یافته

آیفون10,آیفون x , تعمیر موبایل آیفون , آوافیکس

 

یکی از مهم‌ترین ویژگی های آیفون ایکس دوربین جدید و قدرتمند آن است؛ پرچمدار امسال اپل از دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی در پشتش استفاده می‌کند که توانایی ثبت تصاویر با کیفیت بالا را دارد و در نرم افزار آن نیز شاهد اضافه شدن فیلترهای رنگی جدید هستیم. دوربینِ زاویه‌باز آیفون ایکس دارای دیافراگمی با قطر f/1.8 است و آن یکی دوربین از دیافراگم f/2.4 استفاده می‌کند. دوربین این گوشی از ISP جدیدی برخودار است که باعث می‌شود بتواند المان‌های مختلف موجود در صحنه‌ای که می‌خواهید از آن تصویربرداری کنید را تشخیص دهد.

از دیگر ویژگی‌های دوربین آیفون ایکس می‌توان به پردازش پیکسل پیشرفته، ثبت گسترده رنگ‌ها، فوکوس خودکار سریع‌تر و تصاویر HDR بهتر اشاره کرد. خب همه این‌ها را گفتیم، این سوال باقی می‌ماند؛ این ویژگی ها چه تاثیری در تصویربرداری برای یک کاربر معمولی دارند؟ همه ویژگی‌های یاد شده در کنار نرم افزار حرفه‌ای دوربین، دست به دست هم می‌دهند و لذت عکس‌برداری را بسیار بیشتر از قبل می‌کنند.

دوربین آیفون ده می‌تواند ویدیوهایی 4K با نرخ فریم 60 ضبط کرده و حتی توانایی این را دارد که با رزولوشن 1080p ویدیوهایی اسلو موشن با نرخ فریم 240 ثبت کند.

حالت پرتره برای دوربین سلفی

دوربین آیفون 10, دوربین آیفون x , تعمیر موبایل آیفون , آوافیکس

در آیفون ایکس، حالت پرتره برای دوربین جلو در اپلیکیشن فیس تایم (FaceTime) هم کار می‌کند. به لطف این قابلیت، شما می‌توانید سلفی‌هایی بسیار زیبا با پس زمینه‌ای تار شده خلق کنید.

تراشه اپل A11 بایونیک

آیفون 10 , آیفون x , تعمیر موبایل آیفون , آوافیکس

A11 تراشه شش هسته‌ای جدید اپل است که توانایی عملکرد آیفون ایکس، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را در سطح بسیار بالایی قرار داده است. این تراشه با داشتن چهار هسته بهره‌وری و دو هسته اجرایی تا 70 درصد سریع‌تر از تراشه A10 به کار رفته در گوشی آیفون 7 است. شدیدا منتظر عرضه آیفون ایکس هستیم تا تراشه آن را زیر ذره‌بین ببریم و درستی یا عدم درستی ادعای اپل را اثبات کنیم؛ چون به هر حال پیشرفت 70 درصدی از یک نسل به نسل بعد، رقم سرسام‌آوری به نظر می‌رسد. به لطف همین تراشه قدرتمند است که فیس آی دی آیفون ایکس به راحتی آب خوردن اجرا می‌شود.

فیس آی دی (FaceID)

آیفون 10 , آیفون x , تعمیر موبایل آیفون , آوافیکس

عدم وجود دکمه فیزیکی هوم و قابلیت محبوب تاچ آی دی در ابتدا کمی ناراحت‌کننده به نظر می‌رسد؛ اما اپل خلا بوجود آمده را به خوبی با سیستمی جدید به نام فیس آیدی برطرف کرده است. فیس آی دی با بهره‌گیری از یک مجموعه حسگر در قسمت جلویی گوشی، نقشه صورت شما را با جزئیات دقیق برای خود ترسیم می‌کند؛ این سیستم با استفاده از بیش از 30 هزار نقطه بر روی چهره‌تان، آن را ترسیم می‌کند. این قابلیت جدید که گفته شده ضریب خطای کمتری نسبت به تاچ آی دی دارد، یکی از هیجان‌انگیزترین ویژگی های آیفون ایکس به شمار می‌رود. از این قابلیت در هنگام استفاده از اپل پی هم می‌توانید بهره گیرید.

چه چیزی بهتر از رتینا است؟ تنها سوپر رتینا!

آیفون 10 ,  آیفون x , تعمیر موبایل ایفون , آوافیکس

نمایشگر سوپر رتینای آیفون ایکس در یک کلام خارق‌العاده است؛ این صفحه‌نمایش 5.8 اینچی از نوع اولد است و محدود رنگی P3 را دارد. همچنین گفته شده این نمایشگر رزولوشن 2436×1125 را به نمایش می‌گذارد، از قابلیت HDR پشتیبانی می‌کند و کنتراستش 1,000,000:1 است.

آیفون 10 , آیفون x تعمیر موبایل ایفون , آوافیکس

آیفون ایکس اساسا از همان اسپیکرهایی که سال گذشته در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس دیدیم استفاده می‌کند، اما فرق مهمی با آن دارد؛ اسپیکرهای آیفون X حدود 25 درصد قدرتمندتر هستند.

قابلیت جذاب واقعیت افزوده

گرچه این قابلیت جدید انحصاری آیفون ایکس نیست و قرار است بر روی تمامی دستگاه‌ها با عرضه آی او اس 11 در دسترس قرار گیرد، اما قطعا استفاده از آن در این گوشی بهتر خواهد بود. به لطف این قابلیت جدید، اموجی‌های متحرک -که اصطلاحا به نام انیموجی شناخته می‌شوند- به بخش اموجی اضافه می‌شوند. از طرفی قرار است بازی‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی نیز برای این قابلیت منتشر شوند.

بلوتوث 5.0

ایفون 10 ,  آیفون x , تعمیر موبایل آیفون , آوافیکس

آیفون ایکس با دارا بودن بلوتوث نسخه 5 می‌تواند فایل‌ها را دو برابر سریع‌تر از دستگاه‌هایی که بلوتوث 4.2 دارند، انتقال دهد.

شارژ سریع

آیفون 10 , آیفون x , تعیمر آیفون , آوافیکس

به لطف قابلیت شارژ سریع آیفون ایکس، شما می‌توانید در عرض تنها 30 دقیقه، 50 درصد از باتری گوشی را پر کنید.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس


 نوشته شده توسط avafix در پنج شنبه 97/11/4 و ساعت 12:22 عصر | نظرات دیگران()

 

حفاظت از پرچمدار هزار دلاری اپل برای بسیاری از خریداران آن اهمیت دارد. به همین جهت، در ادامه به معرفی قاب های آیفون 10 (Apple iPhone 10) و کاورهای رسمی آن خواهیم پرداخت.

اگرچه پرچمدار اپل با قیمت پایه هزار دلار کیفیت و مقاومت بالایی دارد، اما خریداران حاضرند با پرداخت چند دلار بیشتر، از سلامت و ایمنی آن در برابر عناصر بیرونی مطمئن باشند.

اپل نیز تلاش کرده تا با معرفی کاورها و قاب های آیفون 10 ، در این خرید کاربران را یاری کند. به علاوه، از قاب‌های آیفون 7 و 7 پلاس برای آیفون 8 و 8 پلاس هم می‌توان استفاده کرد.

قاب چرمی فولیو – iPhone X Leather Folio

آیفون x,آیفون10,تعمیر موبایل,تعمیرات موبایل, آوافیکس,تعمیرات موبایل در محل

قیمت: 99 دلار

اگر شما برای خرید یک گوشی هوشمند حاضر به پرداخت هزار دلار هستید، احتمالا مشکلی در خرید یک قاب 100 دلاری نیز نخواهید داشت. حداقل این چیزی‌ست که اپل با طراحی این کاور چرمی در رابطه با خریداران تصور می‌کند.

کاورهای سری “Folio” به صورت تاشو طراحی شده و بخش‌های جلویی و پشتی دستگاه را می‌پوشانند. در صورت باز کردن کاور نیز صفحه نمایش دستگاه روشن خواهد شد. در ساخت این قاب از کلیدهای آلومینیومی ماشینی استفاده شده و پوشش میکروفایبر داخلی مقاومت آن را افزایش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه قاب چرمی Folio هم می‌توان به پشتیبانی از سیستم شارژ بی سیم اشاره کرد.

قاب آیفون,قاب ایفونx,قاب آیفون10,آیفون 10,تعمیر آیفون,آوافیکسقاب آیفون,قاب آیفون10,قاب آیفونx,تعمیر آیفون,آوافیکسقاب آیفون,قاب آیفون10,قاب آیفونx,تعمیر آیفون,آوافیکس

 

قاب چرمی آیفون ایکس – iPhone X Leather Case

قاب ایفون,قاب آیفون10,قاب آیفونx,تعمیر آیفون,آوافیکس,تعمیر موبایل

قیمت: 49 دلار

قاب چرمی اپل برای آیفون ایکس یکی از لوازمی‌ست که کاربران احتمالا با آن آشنایی دارند. هرچند بر خلاف محصولات سری فولیو، این کاور تنها 49 دلار قیمت داشته و در رنگ‌های متنوعی همچون قهوه‌ای (saddle brown)، آبی (cosmos blue)، صورتی (pink fuchsia)، خاکستری (charcoal gray)، مشکی، قرمز و بیشتر به فروش می‌رسد.

به یاد داشته باشید طی زمان، به نوعی عمر قاب‌های چرمی افزایش پیدا می‌کند. هرچند به گفته اپل، آنها در ساخت این محصولات از چرم اروپایی استفاده کرده‌اند. به همین جهت نیازی به نگرانی در رابطه با جنس و کیفیت آن در طول زمان نخواهد بود.

قاب چرمی آیفون 10 از سیستم شارژ بی سیم پشتیبانی کرده و برای استفاده از آن نیازی به خارح کردن دستگاه نخواهد بود.

قاب آیفون,قاب آیفون 10,قاب آیفون x,تعمیر موبایل آیفون,تعمیر موبایل ,آوافیکس  3-	قاب آیفون,قاب آیفون 10,قاب آیفون x,تعمیر موبایل آیفون,تعمیر موبایل ,آوافیکس  3-	قاب آیفون,قاب آیفون 10,قاب آیفون x,تعمیر موبایل آیفون,تعمیر موبایل ,آوافیکس

قاب سیلیکونی آیفون ایکسiPhone X Silicon Case

3-	قاب آیفون,قاب آیفون 10,قاب آیفون x,تعمیر موبایل آیفون,تعمیر موبایل ,آوافیکس

قیمت: 39 دلار

قاب سیلیکونی قدیمی و مقرون به صرفه اپل برای آیفون ایکس نیز در نظر گرفته شده که علاقه‌مندان می‌توانند آن را در رنگ‌های آبی (blue cobalt)، قرمز (rose red)، بنفش (ultra violet)، سفید، صورتی (pink sand)، مشکی و بیشتر خریداری کنند.

از ویژگی‌های قابل توجه این کاور نیز می‌توان به استفاده از میکروفایبر در بخش داخلی و پشتیبانی از سیستم شارژ بی سیم اشاره کرد.

3-	قاب آیفون,قاب آیفون 10,قاب آیفون x,تعمیر موبایل آیفون,تعمیر موبایل ,آوافیکس  3-	قاب آیفون,قاب آیفون 10,قاب آیفون x,تعمیر موبایل آیفون,تعمیر موبایل ,آوافیکس  قاب آیفون,قاب آیفون 10,قاب آیفون x,تعمیر موبایل آیفون,تعمیر موبایل ,آوافیکس

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس

 

 

 


 نوشته شده توسط avafix در چهارشنبه 97/11/3 و ساعت 5:22 عصر | نظرات دیگران()

 

آیفون ایکس اپل نام مدل ویژه دهمین سالگرد فروش گوشی‌های غول کوپرتینویی است که همراه با دو گوشی خانواده آیفون 8 رسما معرفی شد. این محصول از یک نمایشگر 5.8 اینچی برخوردار است. همانطور که شما هم در وب‌سایت رسمی اپل می‌توانید مشاهده کنید، جلوی اندازه‌ی نمایشگر آیفون ایکس 5.8 اینچ مربع ذکر شده است، اما این گوشی مربعی شکل نیست و از لبه‌هایی گرد برخوردار است! اما یک نگرانی کوچک وجود دارد، در بالای نمایشگر آیفون ایکس یک تکه برش خورده وجود دارد که سطح قابل استفاده را محدود می‌کند.

نسبت ابعاد نمایشگر سوپر رتینا این گوشی 19.5:9 است که حتی از نمایشگر 18.5:9 سامسونگ و 18:9 ال جی و شیائومی نیز عریض‌تر است، اما بار دیگر باید اشاره کنیم که تکه کوچک جدا شده از آن به معنای آن است که شما نمایشگر کوچکتری را در اختیار خواهید داشت.

3-	صفحه نمایشگر آیفون,قاب آیفون 10,قاب آیفون x,تعمیر موبایل آیفون,تعمیر موبایل ,آوافیکس

در حقیقت نادیده گرفتن بخش بالای صفحه،‌ باعث کوچکترش شدن نسبت ابعاد 18.5:9 آن می‌شود. اگر شما تنها مجبور به استفاده از نسبت 16:9 صفحه باشید، با فرمت‌های سنتی عریض که ویدیوهای تلویزیونی و یوتیوب از آن بهره می‌برند، یک نمایشگر 4.96 اینچی برای استفاده شما باقی خواهد ماند. بنابراین، نمایشگر آیفون ایکس به شما فضای در حدود 10 درصد کمتر از نمایشگر آیفون 8 را برای تماشای ویدیو خواهد داد. اما شما برای اپلیکیشن‌ها، وبگردی و ارسال پیام‌های متنی (به خصوص اگر از صفحه کلید عمودی استفاده کنید) فضای کافی و خوبی را در اختیار خواهید داشت.

صفحه نمایشگر آیفون,قاب آیفون 10,قاب آیفون x,تعمیر موبایل آیفون,تعمیر موبایل ,آوافیکس

بنابراین باید تصور کنید که آیفون ایکس حاوی یک نمایشگر 18.5:9 و یک نمایشگر ثانویه در قسمت بالای آن است. آنگاه قطر نمایشگر به 5.56 اینچ خواهد رسید. این نمایشگر کوچکتر از صفحه 5.8 اینچی گلکسی اس 8 به عنوان یک گوشی قد بلندتر اما کمی باریک‌تر است. چنین چیزی به خاطر اطراف منحنی‌وار گلکسی اس 8 است که برخی از قسمت‌های قاب را از بین می‌برد و باعث کاهش ضخامت دیوایس شود.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس


 نوشته شده توسط avafix در چهارشنبه 97/11/3 و ساعت 2:39 عصر | نظرات دیگران()

 

اپل در مراسمی موبایل های جدیدش یعنی آیفون 8 و مدل پلاس آن را رونمایی کرد، که در واقع نسخه جدید و به روز شده آیفون 7 و 7 پلاس به شمار می روند و به پردازنده قوی تر، نمایشگر True Toneو دوربین جدید مجهز شده اند.

معرفی آیفون8,IPHONE8, IPHONE8 PLUS,تعمیر موبایل آیفون,تعمیر موبایل ,آوافیکس

جهش از آیفون 7 به آیفون 8 کمی عجیب است و برای نخستین بار از زمان معرفی مدل 3GS در سال 2009 شاهد ارتقاء آیفون با حرف S نیستیم. به هر حال، افزایش یک شماره بدین معنا نیست که با محصول کاملاً جدیدی روبرو هستیم و آیفون 8 همچنان از طراحی مشابه مدل های سال 2014 آنها پیروی می کند.

معرفی آیفون8,IPHONE8, IPHONE8 PLUS,تعمیر موبایل آیفون,تعمیر موبایل ,آوافیکس

اپل نمایشگر خانواده آیفون 8 را ارتقاء داده و حال از فناوری True Tone که برای نخستین بار در آیپد پروی 10.5 اینچی به کار رفت، استفاده می کند. بدین ترتیب، نمایشگر آیفون 8 می تواند به صورت خودکار با نور محیط تطبیق یافته و رنگ هایی دقیق تر را به نمایش درآورد.

معرفی آیفون8,IPHONE8, IPHONE8 PLUS,تعمیر موبایل آیفون,تعمیر موبایل ,آوافیکس

یکی از بزرگ ترین تغییرات این موبایل، پنل پشتی از جنس شیشه است که از قابلیت جدید  شارژ بیسیم در آنها حکایت می کند. برخلاف انتظار، فناوری شارژ وایرلس آیفون 8 چندان تفاوتی با دیگر موبایل های بازار ندارد و باید دستگاه را روی پد شارژر قرار دهید.

معرفی آیفون8,IPHONE8, IPHONE8 PLUS,تعمیر موبایل آیفون,تعمیر موبایل ,آوافیکس

البته خوشبختانه با این کار، درگاه لایتنینگ موبایل آزاد می شود و می توانید با استفاده از تبدیل ویژه، هدفون خود را حتی در زمان شارژ هم به دستگاه متصل نمایید، چون همانند نسل قبلی خبری از جک 3.5 میلیمتری در آیفون 8 نیست.

معرفی آیفون8,IPHONE8, IPHONE8 PLUS,تعمیر موبایل آیفون,تعمیر موبایل ,آوافیکس

یکی دیگر از نکات مثبت این است که اپل از استاندارد Qi برای فناوری شارژ بیسیم استفاده کرده و خوشبختانه می توانید با تمام شارژرهای مبتنی بر این استاندارد رایج، آیفون 8 را شارژ نمایید.

معرفی آیفون8,IPHONE8, IPHONE8 PLUS,تعمیر موبایل آیفون,تعمیر موبایل ,آوافیکس

در بطن این دو موبایل، چیپست جدیدی به نام A11 Bionic به کار رفته که شش هسته پردازشی را در خود جای داده است.

معرفی آیفون8,IPHONE8, IPHONE8 PLUS,تعمیر موبایل آیفون,تعمیر موبایل ,آوافیکس

دو هسته پر قدرت این چیپ مجتمع، 25 درصد سریع تر از پردازنده های چیپست A10 عمل می کنند و چهار هسته کم مصرف دیگر نیز 70 درصد سریع تر هستند.

معرفی آیفون8,IPHONE8, IPHONE8 PLUS,تعمیر موبایل آیفون,تعمیر موبایل ,آوافیکس

به گفته اپل، پردازنده گرافیکی (GPU) این چیپست هم 30 درصد نسبت به نسل قبلی قوی تر شده است. البته باید دید آیا این آمار و ارقام در دنیای واقعی چگونه تغییر می کنند

معرفی آیفون8,IPHONE8, IPHONE8 PLUS,تعمیر موبایل آیفون,تعمیر موبایل ,آوافیکس

حال به بخش دوربین می رسیم. اپل می گوید سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی آیفون 8 بزرگ تر از قبل شده و سریع تر عمل می کند، ضمن اینکه بالاخره لرزشگیر اپتیکال هم به موبایل های این کمپانی راه پیدا کرده است.

معرفی آیفون8,IPHONE8, IPHONE8 PLUS,تعمیر موبایل آیفون,تعمیر موبایل ,آوافیکس

آیفون 8 پلاس هم حسگرهای تازه ای دارد و به دو لنز با گشودگی دیافراگم f/1.8 و f/2.8 مجهز شده. دوربین دوگانه این دستگاه قابلیت جدیدی به نام «نورپردازی پرتره» هم دارد که نور محیط را در زمان ثبت تصاویر پرتره تنظیم می کند.

معرفی آیفون8,IPHONE8, IPHONE8 PLUS,تعمیر موبایل آیفون,تعمیر موبایل ,آوافیکس

اپل قابلیت های تصویربرداری آیفون 8 را هم ارتقاء بخشیده و اکنون به زعم فیل شیلر «بالاترین کیفیت ضبط ویدیو توسط یک تلفن همراه» را ارائه می کند. آیفون 8 می تواند ویدیوهای 4K را با نرخ 60 فریم بر ثانیه و ویدیوهای اسلوموشن تمام اچ دی را با نرخ 240 فریم بر ثانیه ثبت نماید.

معرفی آیفون8,IPHONE8, IPHONE8 PLUS,تعمیر موبایل آیفون,تعمیر موبایل ,آوافیکس

گفتنیست آیفون 8 با قابلیت های جدیدی در حوزه واقعیت افزوده نیز همراه شده و حسگرهای ژیروسکوپ و شتاب سنج بهتری را برای ردیابی حرکات به همراه دارد، که به صورت جداگانه به آن خواهیم پرداخت.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس


 نوشته شده توسط avafix در چهارشنبه 97/11/3 و ساعت 1:38 عصر | نظرات دیگران()
   1   2   3   4      >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 69
بازدید دیروز: 61
مجموع بازدیدها: 116465
فهرست موضوعی یادداشت ها
اپل[2] . آیفون[2] . گوشی هوشمند[2] . آسیب موبایل-موبایل و کودکان-سلامت کودکان-عوارض موبایل-مشکلات روا[2] . آموزش . آموزش-پین کد-عوض کردن پین کد-پین کد سیم کارت- تغییر PIN سیم کارت . android . apple . hotspot . iphone x . iphone10 . گوشی هوشمند تاشو , گوشی اکسون ام , Axon m , اکسون ام , تعمیر گوش . گوگل-google-تغییر زبان گوگل-فارسی کردن گوگل-فارسی سازی گوگل-گوگل . گوگل-google-گوگل مپ-لوکیشن-موقعیت مکانی-فرستادن لوکیشن-اشتراک گذ . گوگل-اپلیکیشن Family Link-نظارت بر موبایل فرزندان-google . گوگل-رجیستری آیفون-طرح رجیستری-رجیستری موبایل-بلک بری-موتورولا . مرورگر اینترنت-مرورگر سامسونگ-مرورگر اینترنت سامسونگ-مرورگر کروم . مشکل آیفون 10 . مقایسه دوربین گوشی ها . موبایل ساده . نسخه کم . هات اسپات . همراه اول . همراه اول-ایرانسل-دایورت کردن-انتقال تماس ها-دایورت-divert-رایتل . هند . هواوی-huawei-ریست فکتوری موبایل . هواوی-huawei-طرح رجیستری-رجیستری موبایل-موبایل اورجینال-رجیستری . هک تلگرام-تلگرام-آموزش تلگرام-telegram . ویروس . ویروس گوشی . ویروس-ویروس گوشی-هک موبایل-هکر موبایل-مقابله با هکرها . کاهش باتری . کاهش حجم اینترنت-تلگرام-آوافیکس . کاهش شارژ باتری . آیفون 10 . آیفون-iphone-اپل-apple-تنظیمات آیفون-فتوشاپ آیفون-آموزش برنامه ه . آیفون-iphone-چرخاندن فیلم-چرخاندن ویدئو در موبایل- چرخاندن فیلم . آیفون-iphone-دایورت کردن-انتقال تماس ها-دایورت-divert . آیفون-iphone-کلیپ-ساختن کلیپ-نرم افزارهای آیفون- فیلم در آیفون . آیفون-آیفون 10-iphone10-iphone x-قیمت آیفون 10-قیمت آیفون x-قیمت . آیفون-اپل-apple-Apple ID-تغییر ایمیل اپل ایدی . آیفون-اپل-apple-iphone-گیف-gif-ساختن گیف-گیف در آیفون . آیفون-اپل-apple-آموزش-اس ام اس-پیامک . آیفون-اپل-apple-آیفون 10-iphone10-iphone x-رجیستری آیفون-فعال سا . آیفون-اپل-apple-آیفون8-IPHONE8-IPHONE 8 PLUS-آیفون 8 پلاس-باتری . آیفون-اپل-apple-تنظیمات آیفون-راه اندازی آیفون-iphone . آیفون-اپل-apple-حالت پرواز-آنتن موبایل-آیفون 7-آنتن ندادن-IPhone . آیفون-اپل-باتری موبایل-کند شدن ایفون-تعویض باتری ایفون-بروز رسان . آیفون-سیستم عامل اندروید-نقشه یاب-مسیر یاب- ویز-waze-نقشه-ویز ای . اسکرین شات . اسکرین شات آبپد . اسکرین شات آیفون . اشتراک گداشتن اینترنت موبایل . ال سی دی-تعویض ال سی دی گوشی-تعویض LCD گوشی . امواج موبایل-آسیب موبایل-حفظ سلامتی-امواج مضر موبایل-موبایل و کو . امواج موبایل-آنتن موبایل-ضعف آنتن دهی موبایل-تقویت آنتن دهی . اندروید . اندروید-android-برنامه هواشناسی-هواشناسی-هواشناسی فارسی-برنامه ه . اندروید-انتقال اطلاعات اندروید-انتقال لیست مخاطبین به گوشی جدید- . اندروید-توقف اجرای برنامه-باز نشدن برنامه ها در اندروید-خطای اجر . ایرانسل . ایفون ایکس . اینترنت . اینترنت موبایل . اینترنت همراه . اینترنت-4G-اینترنت موبایل-اینترنت همراه-ایرانسل- اینترنت ایرانسل . اینترنت-اینستاگرام-اینترنت موبایل-بسته های ینترنت-اینترنت همراه- . اینستاگرام-instagram . اینستاگرام-instagram-آرشیو اینستاگرام-هایلایت -اینستاگرام-استوری . اینستاگرام-instagram-امنیت اینستاگرام-جاسوسی اینستاگرام-ویژگیهای . اینستاگرام-instagram-اکانت اینستاگرام-حذف اکانت اینستاگرام-پاک ک . اینستاگرام-instagram-اکانت اینستاگرام-غیرفعال کردن اینستاگرام . اینستاگرام-instagram-زمان فعالیت اینستاگرام-آموزش اینستاگرام-لست . اینستاگرام-آموزش-تغییر زبان اینستاگرام-اینستاگرام فارسی . باتری موبایل . برنامه های . بهترین دوربین عکاسی . بهترین دوربین گوشی . بکاپ گرفتن-هواوی-huawei-بکاپ هواوی-بکاپ-پشتیبان گرفتن-آموزش بکاپ . پاک کردن ویروس گوشی . تعمیر سامسونگ-تعویض گلس S7 edge-تعویض گلس-تعویض گلس سامسونگ-هزین . تعمیر گوشی سامسونگ-سامسونگ-تعمیر موبایل سامسونگ . تعمیر موبایل سامسونگ-سامسونگ-تعمیر گوشی سامسونگ . تعمیرات تخصصی موبایل-تعمیرات تخصصی سامسونگ-تعمیرات تخصصی آیفون-ت . تمیز کردن ال سی دی-تمیز کردن صفحه گوشی-کثیفی صفحه نمایش موبایل-د . چرخاندن فیلم-گوگل فوتوز-rotate-چرخاندن ویدئو در موبایل-چرخاندن ف . حالت پرواز-موبایل در هواپیما-گوشی در هواپیما-چت در پرواز-علت حال . حجم اندروید . حذف ویروس گوشی . دزدیده شدن گوشی . دوربین موبایل . رجیستری آیفون-طرح رجیستری-رجیستری موبایل . رجیستری آیفون-طرح رجیستری-رجیستری موبایل-قیمت موبایل-افزایش قیمت . رجیستری آیفون-فعال سازی آیفون-ثبت نام آیفون-طرح رجیستری-رجیستری . ردیابی ایرانسل . ردیابی همراه اول . زلزله-نرم افزار هشداردهنده زلزله-نرم افزار هشدار زمین لرزه-اپلیک . سامسونگ - Galaxy Note 8-samsung- نوت 8-بهترین گجت سال . سامسونگ-samsung-بلاک کردن-خارج کردن از بلاک-لیست سیاه-بلاک کردن . سامسونگ-samsung-تست صفحه نمایش سامسونگ-گوشی دست دوم-تست گوشی کار . سامسونگ-samsung-دوربین موبایل-خطای دوربین-دوربین سامسونگ-خرابی د . سامسونگ-سونی-آیفون-اپل-اچ تی سی-هواوی- ال جی-انتقال عکس روی تلوی . سامسونگ-گلکسی نوت8-Galaxy Note 8-samsung-فرش آبی-تخفیف نوت 8-تخف . سونی-Sony-اندروید 8-بروزرسانی سونی-آپدیت سونی- تعمیر گوشی سونی-ت . سونی-Sony-بلاک کردن-لیست سیاه-بلاک کردن شماره-مسدود کردن شماره-م . سیستم عامل اندروید . شارژ سریع گوشی . شارژ موبایل . شیر کردن اینترنت موبایل . فیسبوک-نام کاربری-faceboo . قیمت موبایل-افزایش قیمت گوشی-افزایش قیمت موبایل-گرانی موبایل-رجی . گوشی جدید سونی-تعمیر موبایل سونی-تعمیر گوشی سونی . گوشی سرقتی . گوشی ضد پشه-ال جی-LG-تعمیر موبایل ال جی .
جستجو در صفحه

خبر نامه