سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8

 

با وجود رقابت دیرینه بین سامسونگ و اپل , این دوشرکت غول پیکر دنیا باهم همکاری هایی نیز داشته اند که می توان به سفارش اپل برای تولید بعضی از قطعات آیفون 10 به شرکت سامسونگ اشاره کرد.

طی تحقیقات یک موسسه مقدار درآمد سامسونگ از فروش هر گوشی آیفون 10 حدود 110 دلار می باشد. این رقم شاید کمی عجیب به نظر بیاید اما نکته اینجاست که مهم ترین قطعه ی آیفون 10 که در شرکت سامسونگ تولید می شود , گرانترینشان است .

حتما حدس زده اید این قطعه همان نمایشگر اولد می باشد,صفحه نمایشی سفارشی سازی شده که مطابق با استانداردهای مد نظر کوپرتینویی ها بهینه سازی شده است.

همکاری اپل و سامسونگ , صفحه نمایش آیفون 10 , نمایشگر آیفون  10 , تعمیر موبایل آیفون , تعمیر موبایل سامسونگ

اما داستان تولید قطعات آیفون 10 توسط سامسونگ به همینجا ختم نمی شود و سامسونگ علاوه بر نمایشگر، باتری و خازن نیز برای آیفون پرچمدار تولید می کند.

و نکته جالب اینجاست که به گزارش موسسه تحقیقاتی Counterpoint Technology درآمد سامسونگ از محل تولید قطعه برای آیفون 10 احتمالا 4 میلیارد دلار بیشتر از رقمی است که از بابت تامین قطعه برای پرچمدار خودش عاید آن می شود و طبق پیش بینی بانک CLSA این میزان برابر با یک سوم کل درآمدهای سامسونگ اعلام شده است.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس


 نوشته شده توسط avafix در یکشنبه 97/10/30 و ساعت 3:47 عصر | نظرات دیگران()

 

به گزارش وبسایت SamMobile , کمپانی سامسونگ پس از معرفی گلکسی اس 8،گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8 با نزدیک شدن به پایان سال میلادی در حال طراحی پرچمدار جدید خود با نام های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس می باشد.

بنابر اطلاعات منتشر شده توسط این وبسایت،سامسونگ توسعه سیستم عامل را برای سری پرچمدار گلکسی اس 9 شروع کرده اند.

نرم افزاری که سامسونگ در حال توسعه برای پرچمداران خود است،به ترتیب گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس شامل G960FXXU0AQI5 و G965FXXU0AQI5 می باشد که در آینده با شماره مدل های SM-G960 و SM-G965 شناخته خواهند شد.

گلکسی s9 , گلکسی s9 پلاس , سامسونگ , تعمیر موبایل سامسونگ , تعمیر موبایل

ضمنا در بعضی شایعات آمده است که سامسونگ پردازنده اسنپدراگون 845 به طور انحصاری برای یک دوره در اختیار خواهد داشت.

با توجه به گزارش SamMobile مبنی بر اینکه سامسونگ توسعه سیستم عامل این دو پرچمدار زودتر از سال های گذشته شروع کرده است , پیش بینی می شود سامسونگ از پرچمداران سال 2018 خود زودتر از سال های گذشته رونمایی می کند که احتمالا در ماه ژانویه و نمایشگاه CES 2018 می باشد.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس


 نوشته شده توسط avafix در یکشنبه 97/10/30 و ساعت 3:35 عصر | نظرات دیگران()

 

طبق نحقیقات یک متخصص طب ایرانی کارکردن زیاد کودکان با موبایل موجب افزایش فعالیت ذهنی و کم‌شدن فعالیت بدنی آنها شده است؛ همین امر موجب کم‌شدن اراده, ضعف سیستم بدنی, استخوانی و عضلانی خواهد شد و کسالت و کم‌توانی کودکان را افزایش می‌دهد.

محسن ناصری اظهار کرد : متأسفانه امروزه فعالیت بدنی کودکان کاهش یافته و فعالیت ذهنی و نفسانی آنان افزایش یافته است, این مسئله موجب می‌شود که حرکت‌ها و تمرینات بدنی که برای شکل‌گیری و تقویت سیستم عصبی، عضلانی و استخوانی و اراده و عزم (مهمترین لازم? توسع? جوامع انسانی) کاهش پیدا کند و کسالت، اضطراب, کم‌توانی کودکان و جوانان جامعه و توسعه بدی‌ها در جامعه می‌شود و بیماری‌ها توسعه پیدا می‌کند.

برای جلوگیری از این مسئله، لازم است مادران از غریزه کنجکاوی کودک برای آشنایی با طبیعت و 4 عنصر حیاتی آن یعنی خاک، آب، هوا و آتش برای بهبود فعالیت بدنی آنان بهره بگیرند و بدانند که بهترین خدمت را برای توسعه بنیه بدنی و ذهنی فرزندشان انجام داده‌اند.

کاهش آسیب موبایل به کودکان , کودکان معتاد به موبایل

 امروزه مخارج گزافی برای توسعه ذهنی نونهالان انجام می‌شود, استفاده کودکان از کلاس زبان، کلاس نقاشی و کار با انواع گوشی موبایل و تبلت ممکن است مفید باشد اما بدون فعالیت بدنی مناسب و تقویت بنیه بدنی آنها، توسعه ذهنی فرزندان در درازمدت پاسخ نمی‌دهد و جوانانی با ذهن‌های فعال و بدن‌های ضعیف و صبر کم تحویل اجتماع می‌شود.

 لذا توصیه می‌شود مادران، کودکان خود را با فعالیت بدنی همراه با آشنایی با جهان آفرینش و 4 رکن اصلی تشکیل دهنده آن و با تمرینات منظم پرورش دهند؛ از برکت این کار، مادران نیز انرژی مضاعفی پیدا می‌کنند و با روحیه بانشاط و انرژی بیشتر به تربیت نسل آینده می‌پردازند.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس


 نوشته شده توسط avafix در یکشنبه 97/10/30 و ساعت 3:17 عصر | نظرات دیگران()

 

در پی نارضایتی بسیاری از کاربران اپل از سیستم عامل iOS 11 به دلیل مشکلاتی مربوط به باتری و دریافت ایمیل هشدارهایی از سوی راهنمای به‌روزرسانی این سیستم‌عامل , کمپانی اپل برای برطرف سازی این مشکلات به‌سرعت نسخه iOS 11.0.1 را عرضه کرده است اما گویا مشکلات این سیستم عامل به راحتی قابل حل شدن نیست.

مشکلات بسیاری همچون تأخیر در عملکرد 3D Touch، کاهش عمر باتری، کرش شدن نرم‌افزارها به‌خصوص اپل موزیک، فریز شدن صفحه قفل، نقص‌هایی در ارتباطات بلوتوث و وای فای و عدم ثبات کلی سیستم موجب شکایات بسیاری از کاربران در صفحه توئیتر اپل شده است.

مشکلات ios 11, مشکلات ios11.0.1, بروزرسانی ios11.0.1 , تعمیر آیفون , تعمیر موبایل اپل

با وجود مشکلات بسیار زیاد سیستم عامل iOS 11.0.1 در حال حاضر استفاده از این سیستم عامل تنها مزیتی که دارد این است که هم‌اکنون قول‌های اپل درباره برطرف کردن مشکلات مربوط به نرم‌افزار Outlook و حساب‌های کاربری ایمیل‌ها مختلف عملی شده و کاربران‌ هم‌اکنون می‌توانند به‌راحتی به مکاتبه بپردازد.

با توجه به مطالب بالا به کاربران اپل توصیه می شود فقط در صورتی که این قابلیت و برطرف شدن نقص آن برایتان بسیار مهم است , به سراغ به‌روزرسانی تلفن همراه خود به iOS 11.0.1 بروید و در غیر این صورت تا زمان رفع شدن مشکلات مطرح‌شده دست نگه‌دارید زیرا با به‌روزرسانی تلفن همراه خود به iOS 11.0.1 شما نیز با مشکلات بسیار زیاد این سیستم عامل ناقص موجه خواهید شد.

با توجه به آزمایشی بودن iOS 11.0.1 , نزدیک به 4 تا 6 هفته دیگر این نسخه از iOS به‌صورت رسمی رونمایی و عرضه می‌شود.

اما به دلیل مشکلات غیرقابل انتظار iOS 11.0.1 , پیش بینی می شود اپل به‌صورت اورژانسی نسخه از iOS 11.0.2 را برای برطرف کردن باگ‌های نسخه قبلی عرضه کند.

کمپانی اپل که این روزها پس از معرفی پرچم داران خود به دنبال بازاریابی برای آنهاست, اکنون با وجود مشکلات سیستم عامل جدیدش باید به سرعت برای رفع این مشکلات اقدام کند زیرا این نقص ها فروش پرچم داران اپل را دچار اختلال می کند.


منبع: تعمیر موبایل آوافیکس


 نوشته شده توسط avafix در یکشنبه 97/10/30 و ساعت 2:49 عصر | نظرات دیگران()

 

خبرها حاکی از آن است که برند Honor از زیرمجموعه های شرکت هواوی قصد دارد گوشی جدید خود را با نام Honor 6C Pro معرفی کند.

آپلود دفترچه راهنمای گوشی Honor 6C Pro در سایت آنر(Honor) در دو کشور ایتالیا و آلمان مهر تاییدی بر خبر فوق می باشد.

معرفی آنر6c pro,عرضه هواوی  Honor 6c pro,تعمیر موبایل هواوی,تعمیر گوشی هواوی

با توجه به تصاویر منتشر شده , گوشی Honor 6C Pro قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت نانو را دارد. اسلات سیم کارت هیبریدی است و کاربر می تواند از ترکیب دو سیم کارت یا یک سیم کارت و کارت حافظه استفاده کند.باتری Honor 6C Pro نیز غیرقابل دسترسی می باشد.

معرفی آنر6c pro,عرضه هواوی  Honor 6c pro,تعمیر موبایل هواوی,تعمیر گوشی هواوی

تصویر دیگر این گوشی در کنار تلویزیون بیانگر حاشیه های زیاد EMUI 5 و استفاده از دکمه های نرم افزاری است.

 شماره مدل این گوشی، JMM-L22 است و حسگر اثرانگشت در Honor 6C Pro در پشت گوشی و زیر دوربین اصلی جای خواهد گرفت.

سیستم عامل Honor 6C Pro اندروید نوقا و رابط‌کاربری EMUI 5   معرفی شده است.

سایر مشخصات گوشی جدید هواوی شامل نمایشگر بزرگ‌تر نسبت به گوشی Honor 6C (حداقل با نمایشگر 5.2 اینچی Full HD با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل) , حافظه رم بیشتر و یک دوربین با رزولوشن بالاتر از 13 مگاپیکسل پیش بینی می شود.

در حال حاضر قیمت و تاریخ رسمی معرفی Honor 6C Pro         اعلام نشده است اما طبق ادعای یک وبسایت ,  تاریخ این رویداد 16 اکتبر است و همچنین احتمال تولید محدود و عرضه در بازارهای اروپایی مانند ایتالیا و آلمان نیز وجود دارد


منبع: تعمیر موبایل آوافیکس


 نوشته شده توسط avafix در یکشنبه 97/10/30 و ساعت 1:56 عصر | نظرات دیگران()

 

سال گذشته گوگل با عرضه گوشی های پیکسل توانست نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند.گوشی هایی با طراحی زیبا , مشخصات خوب، دوربین قدرتمند و سیستم عامل اندروید خام که از برترین محصولات عرضه شده در سال گذشته میلادی بودند.

با وجود مشکلاتی که در زمینه عرضه گوشی‌ های گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال پیش آمد،امسال نسل دوم پیکسل ها با سرعتی غیرقابل انتظار توانستند با گذشتن از آیفون 8 پلاس و گلکسی نوت 8 به صدر جدول DxOMark راه یابند.

گوگل در مراسم رونمایی از پیکسل های جدید اعلام کرد که پس از بررسی‌ های DxOMark، پرچمدار جدید گوگل موفق به کسب امتیاز 98 در زمینه دوربین شده اند که این گوشی ها را در جایگاه بالاتری نسبت به آیفون 8 پلاس و گلکسی نوت 8 با امتیاز 94 قرار میدهد.

عرضه گوشی های نسل دوم پیکسل با توجه به موفقیت گوگل در فروش پیکسل ها در سال گذشته کاملا قابل پیش بینی بود.

گوگل پیکسل 2,گوگل پیکسل 2 ایکس ال,گوگل pixel 2 xl,گوگل pixel 2,تعمیر گوشی , تعمیر موبایل

پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال برخلاف سایر پرچم داران معرفی شده برندهای دیگر دارای حاشیه های نسبتا زیاد در بالا و پایین نمایشگر هستند البته بر خلاف پیکسل 2، پیکسل 2 ایکس ال از طراحی جدیدی بهره می‌ برد که حاشیه‌ های اطراف صفحه نمایش در آن به حداقل رسیده و ظاهر گوشی را زیباتر کرده است.

مشخصات فنی پیکسل 2 ایکس ال:

صفحه نمایش 6 اینچی از نوع اولد و رزولوشن 1440 در 2880 پیکسل

دارای گواهی IP67 (به معنای مقاومت در مقابل نفوذ مایعات و گرد و غبار)

پردازنده اسنپدراگون 835 با سرعت 2.35 گیگاهرتز

پردازنده گرافیکی ادرنو 540

4 گیگابایت رم

64 / 128 گیگابایت حافظه داخلی

کیفیت عکاسی دوربین اصلی 12.2مگاپیکسل به همراه فوکوس خودکار تشخیص فاز، فوکوس خودکار لیزری، تثبیت کننده الکترونیکی تصویر، لرزشگیر اپتیکال و فیلمبرداری 4K

کیفیت عکاسی دوربین دوم 8 مگاپیکسل

نسخه 8 سیستم عامل اندروید با نام اریو (Oreo)

باتری 3520 میلی آمپر ساعت به همراه امکان شارژ سریع

جنس بدنه فلز و شیشه

بلوتوث نگارش 5.0

فاقد جک 3.5 میلی متری هدفون

 

گوگل پیکسل 2,گوگل پیکسل 2 ایکس ال,گوگل pixel 2 xl,گوگل pixel 2,تعمیر گوشی , تعمیر موبایل

مشخصات فنی پیکسل 2 :

صفحه نمایش 5.0 اینچی از نوع اولد و رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل

دارای گواهی IP67 (به معنای مقاومت در مقابل نفوذ مایعات و گرد و غبار)

پردازنده اسنپدراگون 835 با سرعت 2.35 گیگاهرتز

پردازنده گرافیکی ادرنو 540

4 گیگابایت رم

64 / 128 گیگابایت حافظه داخلی

کیفیت عکاسی دوربین اصلی 12.2مگاپیکسل به همراه فوکوس خودکار تشخیص فاز، فوکوس خودکار لیزری، تثبیت کننده الکترونیکی تصویر، لرزشگیر اپتیکال و فیلمبرداری 4K

کیفیت عکاسی دوربین دوم 8 مگاپیکسل

نسخه 8 سیستم عامل اندروید با نام اریو (Oreo)

باتری 2700 میلی آمپر ساعت به همراه امکان شارژ سریع

بلوتوث نگارش 5.0

فاقد جک 3.5 میلی متری هدفون

ویژگی Active Edge گوشی های جدید گوگل به کاربر این امکان را می دهد برخی کارها را با سرعت فقط با فشردن گوشی در دستشان انجام بدهند.

به طور مثال این ویژگی جالب به کاربر کمک میکند با فراخوانی دستیار گوگل، بدون نیاز به فشردن هیچ دکمه‌ ای عکس سلفی بگیرد.

پیکسل 2 با قیمت 649 دلار برای نسخه‌ 64 گیگابایتی و 749 دلار برای نسخه‌‌ 128 گیگابایتی از تاریخ 19 اکتبر (27 مهر ماه) در رنگ‌ های آبی، مشکی و سفید به بازار خواهد آمد.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس


 نوشته شده توسط avafix در یکشنبه 97/10/30 و ساعت 12:50 عصر | نظرات دیگران()

 

هواوی پرچمدار جدیدش با نام Honor 9 را وارد بازار کرده است. برند آنر که از زیر مجموعه های شرکت هواوی می باشد با معرفی جدیدترین پرچمدار خود طی 28 روز توانست بیش از یک میلیون دستگاه را به فروش برساند.

استقبال زیاد کاربران از آنر 9 , ژائو مینگ، مدیرعامل آنر را به علت عدم تامین این گوشی به میزان مورد درخواست در بازار به عذرخواهی واداشت. وی علت بروز این مشکل را فروش بیش از انتظار شرکت عنوان کرد.


پیشنهاد می شود بخوانید : تعمیر موبایل در محل


طراحی زیبای آنر 9 با متریال بکار رفته در آن، زوایا و اندازه گوشی در نگاه اول می تواند نظر کاربران را کاملا به خود جذب کند.

می توان گفت پرچمدار زیبای Honor با داشتن مشخصاتی همچون :

بکارگیری شیشه خمیده براق در پنل پشتی که تابش نور در آن نمایی سه بعدی را شبیه‌سازی می‌کند

هم‌سطح بودن لنزهای دوربین با بدنه

استفاده از فریم فلزی تراش خورده و مات برای انتقال حس لوکس بودن

ابعاد و وزن مناسب برای قرار گرفتن مناسب در دست

قرارگیری سنسور اثرانگشت روی پنل جلویی


پیشنهاد می شود بخوانید : تعمیر موبایل هواوی


یکی از برترین گوشی های سال 2017 از جهت طراحی می باشد که در رنگ‌های مشکی، خاکستری، آبی و طلایی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

آنر9 , Honor9,قیمت آنر9,قیمت Honor9,مشخصات آنر9,مشخصات Honor9,تعمیر موبایل هواوی

از جمله‌ی مشخصات فنی این گوشی هوشمند می توان به بهره‌گیری از پردازنده‌ی کرین 960 , حافظه‌ی رم 4 و 6 گیگابایتی با حافظه‌ی داخلی 64 و 128 گیگابایتی با پشتیبانی از اسلات میکرو اس‌دی , دوربین دوگانه‌ 12 و 20 مگاپیکسلی پشت گوشی , سنسور 8 مگاپیکسلی جلوی گوشی , اتصال وای‌فای و 4G VoLTE و همچنین ظرفیت 3200 میلی‌آمپر ساعتی باتری اشاره کرد.


پیشنهاد می شود بخوانید : تعویض ال سی دی هواوی


قیمت نسخه‌ی مجهز به حافظه‌ی رم 6 گیگابایتی با حافظه‌ی داخلی 64 و 128 گیگابایت، به ترتیب 400 و 440 دلار است. نسخه‌ی 4 گیگابایتی مجهز به حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی، با برچسب قیمت 340 دلاری راهی بازار خواهد شد.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس


 نوشته شده توسط avafix در یکشنبه 97/10/30 و ساعت 12:42 عصر | نظرات دیگران()

 

در حالی که برخی مسئولان معتقدند نباید مالیات ارزش افزوده 9درصدی و مالیات 4درصدی علی‌الحساب با تعرفه 5درصدی موبایل خَلط شود، کارشناسان بر این باورند تعرفه مؤثر موبایل 18درصد است و همین موضوع یکی از دلایل افزایش قاچاق است.


روز گذشته نشست خبری مشترک وزیر ارتباطات، رئیس کل گمرک و وزیر صنعت معدن و تجارت در خصوص اجرایی شدن طرح ریجستری تلفن همراه برای مبارزه با قاچاق گسترده موبایل برگزار شد. هرچند پیش از این اعلام شده بود که از اواخر مهر ماه سال جاری این طرح بزرگ اجرایی خواهد شد و به‌واسطه آن قاچاق تلفن همراه از اقتصاد کشور ریشه‌کن می‌شود اما در نشست خبری روز گذشته علاوه بر مشخص شدن جزییات این طرح و تأکید بر اینکه ریجستری به‌صورت مرحله‌ای انجام می‌شود، موضوع حقوق ورودی تلفن همراه با پاسخهای ظاهراً متناقض دو مسئول حاضر در جلسه همراه شد.

بر این اساس در حالی که رئیس کل گمرک ایران معتقد بود برای حمایت از مصرف کننده و جلوگیری از افزایش قیمت موبایل با اجرای طرح ریجستری، باید مأخد مالیات ارزش افزوده کاهش یابد وزیر جوان ارتباطات تلویحاً بر این اعتقاد بود که مالیات ارزش افزوده از مصرف کننده نهایی باید اخذ شود و اثری بر قیمت ندارد.

این دو مقام مسئول کشور در برابر این سوال، مبنی بر اینکه تعرفه مؤثر تلفن همراه 18 درصد است دو پاسخ متفاوت را ارائه کردند. موضوع از این قرار است؛ در حالی که بر اساس آمارها بین 80 تا 95 درصدی واردات تلفن همراه کشور از طریق قاچاق انجام می‌شود، حقوق ورودی موبایل تنها 5 درصد می‌باشد، با وجود این، باز هم واردکنندگان تمایلی به واردات رسمی ندارند، دلیل مشخص این موضوع وصول 4 درصد مالیات علی‌الحساب و 9 درصد مالیات ارزش افزوده در گمرک است، به این ترتیب هر واردکننده موبایل باید 18 درصد بابت واردات به گمرک پرداخت کند و با این اوصاف در حالی که واردات قاچاق خیلی کار دشواری نیست، واردکننده رسمی باید کالای خود را حداقل 18 درصد نسبت به قاچاقچی گران‌تر یا با سود کمتر به فروش برساند.

حال فرض کنید با اجرای ریجستری، واردات قاچاق به کشور قطع شود به این ترتیب همه فروشندگان باید 18 درصد حقوق ورودی را که به گمرک پرداخت می‌کردند بر قیمت نهایی کالای خود لحاظ کنند و این امر منجر به افزایش قیمت و فشار بیشتر به مصرف کننده خواهد شد.

نکته قابل توجه آنکه گمرک مسئول وصول 9درصد مالیات ارزش افزوده و مالیات 4 درصد علی‌الحساب است و این دو مالیات جهت اطلاع مسئولان در گمرک ایران وصول می‌شود، به این ترتیب در خصوص تلفن همراه وصول این دو نوع مالیات ارتباطی به سیستم توزیع و مصرف کننده نهایی ندارد.

به‌عبارت دیگر در حالی که حدود 90 درصد واردات موبایل از مسیر قاچاق انجام می‌شود، وارد کننده رسمی 18 درصد بیشتر بابت هر گوشی موبایل پرداخت خواهد کرد، این موضوع با اجرایی شدن ریجستری منجر به افزایش قیمت تحمیلی به مصرف کننده خواهد شد.

به نظر می‌رسد هرچند مبارزه با قاچاق کالا یک امر کاملاً پذیرفته شده است اما در این بین، با توجه به کاهش قدرت مصرف مردم سیاستهای تعرفه‌ای باید به‌گونه‌ای تنظیم شوند که مصرف کننده نهایی از این فضا متضرر نشود، بر این اساس هنوز مشخص نشده است که؛ با اجرای طرح ریجستری قرار است مصرف کننده نهایی گوشی تلفن همراه را با قیمت بیشتری خریداری کند یا خیر؟

روز گذشته عسگری رئیس کل گمرک ایران به‌عنوان مسئول مستقیم وصول حقوق گمرکی و مالیات ارزش افزوده کالای وارداتی با تأیید مالیات واردات 18درصدی گفته بود: برای حمایت از حقوق مصرف کننده و جلوگیری از افزایش قیمت موبایل در نظر داریم تا در مأخذ 9درصد مالیات ارزش افزوده و مالیات 4 درصد علی‌الحساب واردات موبایل  تغییراتی اعمال کنیم که هنوز جزییات آن مشخص نشده است.

در این بین وزیر ارتباطات برای تکمیل اظهارات رئیس گمرک با بیان اینکه مالیات واردات موبایل 18 درصد نبوده و 5 درصد می‌باشد، گفت: 9 درصد مالیات ارزش افزوده و 4 درصد مالیات علی‌الحساب از حقوق ورودی 5درصدی موبایل جداست. وی در پاسخ به این سؤال که مالیات ارزش افزوده و مالیات علی‌الحساب  در گمرک و از واردکننده وصول می‌شود، گفت: مالیات ارزش افزوده از مصرف کننده نهایی و در مرحله توزیع وصول می‌شود. لازم به ذکر است جهرمی هم مانند رئیس کل گمرک بر حمایت از حقوق مصرف کننده و جلوگیری از افزایش قیمت موبایل تأکید کرد.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس


 نوشته شده توسط avafix در یکشنبه 97/10/30 و ساعت 12:27 عصر | نظرات دیگران()

 

هوآوی امیدوار است با فروش جدیدترین سری میت 10، هیولای کره‎ای عرصه تکنولوژی را که اکنون بزرگترین رقیبش به حساب می‌آید با فاصله قابل توجهی پشت سر گذارد. اما تنها با گذشت دقایقی از معرفی محصولاتش، هوآوی متوجه شد که میت 10 پرو، از باگ عجیبی برخوردار است. در این صورت باید دید هوآوی تا چه اندازه در رقابت با سامسونگ موفق عمل می‎کند.

هواوی و گوگل , تعمیر موبایل هواوی,تعمیر گوشی هواوی,تعمیر هواوی

همانطور که می‌دانید، هوآوی 16 اکتبر طی مراسمی به معرفی سری میت 10 پرداخت. پس از گذشت مدت زمانی کوتاه  برخی شرکت کنندگان در این مراسم، متوجه شدند که میت 10 پرو حرارتی بیش از اندازه تولید می‌کند و میزان انرژی باتری 4000 میلی آمپری این مدل به سرعت کاهش می‌یابد. هوآوی هم که از این رویداد باخبر شده بود گوگل را مسئول این اتفاق دانست و به حضار در کنفرانس اطمینان داد با تلاش متخصصان گوگل به زودی این باگ از بین خواهد رفت و کاربران با خیالی آسوده می‎توانند از این محصول استفاده کنند.

پس از گذشت دقایقی از زمان ایجاد مشکل، هوآوی اعلام کرد که خوشبختانه میت 10 پرو در حال دریافت بسته به روز رسانی است و پس از اینکه همه گوشی‎های میت 10 پرو این بسته را دریافت کنند، باگ به طور کلی از بین می‎رود. اما برای اینکه هوآوی، بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند جهان (سامسونگ) را پشت سر گذارد تنها باید سرعت دریافت آپدیت را افزایش دهد. جالب است بدانید این کمپانی چینی به تازگی یکی از بزرگترین رقبایش (اپل) را در زمینه فروش، پشت سر گذاشته است.

این که مشکلی برای پرچم‌داری هنگام معرفی پیش بیاید و کمپانی خیلی سریع باگ را برطرف کند بسیار ایده‌آل به نظر می‌رسد. اما در این مورد خاص، از آنجا که این باگ تهدیدی برای گوگل و هوآوی به شمار می‌رود، هر دو باید با سرعت قابل توجهی به برطرف نمودن این باگ برآیند تا به اعتبار این دو خدشه‎ای وارد نشود و از شرکت‎های مورد اعتماد کاربران باقی بمانند.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس


 نوشته شده توسط avafix در یکشنبه 97/10/30 و ساعت 11:44 صبح | نظرات دیگران()

 

با توجه به آن‌که استریم‌های ویدویی در یکی دو سال اخیر محبوب شده‌اند و شبکه‌های اجتماعی سرویس‌های ویدیویی مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، در نتیجه میزان مصرف اینترنت موبایلی به شدت افزایش پیدا کرده است. اما از طرفی مصرف بیش از اندازه داده‌ها در اندروید برای بعضی از کاربران دردسرآفرین شده است. ما در این مطلب موثرترین راهکار برای کاهش مصرف اینترنت موبایلی در اندروید را به شما معرفی می‌کنیم.

1. میزان مصرف داده‌ها را از طریق بخش Settings در اندروید محدود کنید

اعمال یک محدودیت برای داده‌های موبایلی ساده‌ترین کاری است که مانع مصرف بیش از اندازه داده‌ها می‌شود.

کاهش مصرف اینترنت موبایل , تعمیر موبایل

برای اعمال این محدودیت ابتدا به بخش Settings رفته در ادامه به مسیر Data Usage> billing Cycle> Data limit and billing Cycle Connection> بروید. در این قسمت می‌توانید حداکثر داده‌هایی که در نظر دارید در یک ماه دریافت کنید را مشخص کنید. گزینه کاربردی دیگری در این قسمت وجود دارد که باعث می‌شود پس از رسیدن به حداکثر سقف دریافتی ارتباط با شبکه به‌طور خودکار قطع شود.

2. داده‌های مربوط به برنامه‌های پس زمینه را محدود کنید

بعضی از برنامه‌ها حتا زمانی که از اسمارت‌فون خود استفاده نمی‌کنید در حال مصرف داده‌های موبایلی هستند. این مدل مصرف داده‌ها که به نام حالت دریافت پنهان داده‌ها معروف است به راحتی قابل پیگیری و مشاهده است. برای این منظور به بخش Settings>> Data Usage بروید. در این صفحه می‌توانید یک گزارش آماری درباره هر یک از برنامه‌هایی که داده‌های موبایلی را دریافت می‌کنند مشاهده کنید.

کاهش مصرف اینترنت موبایل , تعمیر موبایل , آوافیکس

در این صفحه اگر هر یک از برنامه‌ها را انتخاب کنید میزان مصرف داده‌ها در هر دو حالت foreground data و background data قابل مشاهده است.

کاهش مصرف اینترنت موبایل , تعمیر موبایل , آوافیکس

 Foreground data به میزان مصرف آشکار داده‌ها زمانی که باز بوده و در حال استفاده بودند اشاره دارد. Background Data به میزان مصرف داده‌ها زمانی که از برنامه‌ها استفاده نمی‌کنید و در پس‌زمینه اسمارت‌فون قرار دارند اشاره دارد. اگر مشاهده کردید که میزان مصرف Background data در ارتباط با یک برنامه خیلی بالا است و به آن نیازی ندارید گزینه Restrict app background data را برای آن برنامه انتخاب کنید. اینکار باعث می‌شود برنامه کاربردی تنها زمانی که فعال است داده‌های موردنیاز خود را دریافت کند.

3. از راهکار فشرده‌سازی داده‌ها در کروم استفاده کنید

گوگل کروم یکی از محبوب‌ترین مرورگرهای اندروید است. این مرورگر به ویژگی بهینه‌سازی حداقل مصرف داده‌ها تجهیز شده است. زمانی که ویژگی فشرده‌سازی داده‌ها را در این مرورگر فعال می‌کنید همه ترافیک داده‌ای شما از طریق فیلتری که از سوی گوگل اعمال شده عبور می‌کند. به عبارت دیگر داده‌های شما پیش از آن‌که برای گوشی شما ارسال شوند فشرده و بهینه‌سازی می‌شوند. رویکردی که نه تنها میزان مصرف داده‌های مصرفی را کم می‌کند، بلکه محتوای وب را به شکل سریع‌تری به شما نشان می‌دهد. برای فعال‌سازی این ویژگی کروم را باز کرده روی سمبل سه نقطه در سمت راست بالای صفحه کلیک کرده گزینه Settings را انتخاب کرده و در ادامه Data Saver را انتخاب کنید.

کاهش مصرف اینترنت موبایل , تعمیر موبایل , آوافیکس

اکنون گزینه Data savings که در بالای صفحه قرار دارد را روشن کنید. این ویژگی ضمن آن‌که میزان مصرف داده‌ها را به حداقل می‌رساند از دستگاه شما در برابر صفحات مخرب و بدافزارها محافظت می‌کند.

4. برنامه‌‌ها را تنها از طریق وای‌فای به‌روزرسانی کنید

یکی از موثرترین تکنیک‌ها برای به حداقل رساندن میزان مصرف داده‌های موبایلی غیرفعال کردن ویژگی به‌روزرسانی برنامه‌ها در پلی استور است. برای این منظور به Play Store و در ادامه به مسیر Menu>>Settings >>Auto-update apps بروید.

کاهش مصرف اینترنت موبایل , تعمیر موبایل , آوافیکس

اطمینان حاصل کنید گزینه Auto-update apps over Wi-Fi only انتخاب شده باشد. البته می‌توانید گزینه Do not auto-update apps را نیز انتخاب کنید که البته توصیه نمی‌شود.

5. سرویس‌های استریمینگ را محدود کنید

استریم موزیک و ویدیو و همچنین تصاویر با کیفیت بالا به طرز محسوسی میزان مصرف داده‌ها را افزایش می‌دهند. سعی کنید برای دستیابی به این‌گونه محتوا از اینترنت موبایلی استفاده نکنید. برای دستیابی به این محتوا حتما از وای‌فای استفاده کنید.

6. همواره نگاه‌تان به سمت برنامه‌ها باشد

به‌کارگیری برنامه‌هایی که همواره تشنه دریافت اطلاعات هستند به‌طور جدی میزان مصرف داده‌ها را به حداکثر می‌رسانند. به‌طور مثال شما ممکن است هیچ‌گاه متوجه نشوید که برنامه‌ای همچون Google Photos می‌تواند فرآیند همگام‌سازی داده‌ها را در پس‌زمینه و هر زمان از آن استفاده می‌کنید انجام می‌دهد. برنامه‌هایی شبیه به اینستاگرام یا فیسبوک نیز به میزان قابل توجهی داده‌ها را مورد استفاده قرار می‌دهند. این برنامه‌ها ضمن افزایش میزان مصرف باتری دستگاه را نیز به سرعت تخلیه می‌کنند. TweetCaster گزینه پر مصرف دیگری است.

7. داده‌های مربوط به نقشه گوگل را کش کنید

آیا از این موضوع اطلاع داشتید که قادر هستید تصاویر گوگل مپس را ذخیره‌سازی کنید؟ کش کردن نقشه‌های گوگل به شما اجازه می‌دهد در وضعیت آفلاین آن‌ها را مشاهده کنید. (صرفه‌جویی در وقت و میزان مصرف داده‌ها) حتا فرآیند مسیریابی از طریق GPS را می‌توانید از طریق نقشه‌های آفلاین نیز انجام دهید. زمان بعدی که به وای‌فای متصل شدید و گوگل مپس را باز کردید به Menu بروید و گزینه Offline Maps را انتخاب کنید. در ادامه گزینه Select your own map را انتخاب کنید. از طریق ویژگی بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی مناطق موردنظر را انتخاب کنید.

کاهش مصرف اینترنت موبایل,تعمیر موبایل


پس از انتخاب مناطق موردنظر گزینه download را انتخاب کنید.

کاهش مصرف اینترنت موبایل , تعمیر موبایل , آوافیکس


8. تنظیمات همگام‌سازی را بهینه‌سازی کنید

تنظیمات مربوط به بهینه‌سازی حساب کاربری در ارتباط با همگام‌سازی به‌طور پیش‌فرض به auto-sync تنظیم شده است. گزینه فوق را در ارتباط با برنامه‌هایی همچون فیسبوک یا گوگل پلاس که به شدت با فایل‌های ویدیویی و تصویری در ارتباط هستند غیر فعال کنید.

کاهش مصرف اینترنت موبایل , تعمیر موبایل , آوافیکس

برای تنظیم گزینه همگام‌سازی به Settings>>Accounts بروید. در این بخش فرآیند همگام‌سازی را برای برنامه‌های مختلف می‌توانید اعمال کنید. در ارتباط با گوگل روی گزینه Google کلیک کرده و هر یک از گزینه‌هایی که به آن نیاز ندارید را غیرفعال کنید. به‌طور مثال اگر به همگام‌سازی در ارتباط با برنامه‌های Google Fit data، Google Play Movies و Google Play Music نیازی ندارید آن‌ها را غیر فعال کنید.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس


 نوشته شده توسط avafix در یکشنبه 97/10/30 و ساعت 11:31 صبح | نظرات دیگران()
   1   2   3   4   5   >>   >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 52
بازدید دیروز: 61
مجموع بازدیدها: 116448
فهرست موضوعی یادداشت ها
اپل[2] . آیفون[2] . گوشی هوشمند[2] . آسیب موبایل-موبایل و کودکان-سلامت کودکان-عوارض موبایل-مشکلات روا[2] . آموزش . آموزش-پین کد-عوض کردن پین کد-پین کد سیم کارت- تغییر PIN سیم کارت . android . apple . hotspot . iphone x . iphone10 . گوشی هوشمند تاشو , گوشی اکسون ام , Axon m , اکسون ام , تعمیر گوش . گوگل-google-تغییر زبان گوگل-فارسی کردن گوگل-فارسی سازی گوگل-گوگل . گوگل-google-گوگل مپ-لوکیشن-موقعیت مکانی-فرستادن لوکیشن-اشتراک گذ . گوگل-اپلیکیشن Family Link-نظارت بر موبایل فرزندان-google . گوگل-رجیستری آیفون-طرح رجیستری-رجیستری موبایل-بلک بری-موتورولا . مرورگر اینترنت-مرورگر سامسونگ-مرورگر اینترنت سامسونگ-مرورگر کروم . مشکل آیفون 10 . مقایسه دوربین گوشی ها . موبایل ساده . نسخه کم . هات اسپات . همراه اول . همراه اول-ایرانسل-دایورت کردن-انتقال تماس ها-دایورت-divert-رایتل . هند . هواوی-huawei-ریست فکتوری موبایل . هواوی-huawei-طرح رجیستری-رجیستری موبایل-موبایل اورجینال-رجیستری . هک تلگرام-تلگرام-آموزش تلگرام-telegram . ویروس . ویروس گوشی . ویروس-ویروس گوشی-هک موبایل-هکر موبایل-مقابله با هکرها . کاهش باتری . کاهش حجم اینترنت-تلگرام-آوافیکس . کاهش شارژ باتری . آیفون 10 . آیفون-iphone-اپل-apple-تنظیمات آیفون-فتوشاپ آیفون-آموزش برنامه ه . آیفون-iphone-چرخاندن فیلم-چرخاندن ویدئو در موبایل- چرخاندن فیلم . آیفون-iphone-دایورت کردن-انتقال تماس ها-دایورت-divert . آیفون-iphone-کلیپ-ساختن کلیپ-نرم افزارهای آیفون- فیلم در آیفون . آیفون-آیفون 10-iphone10-iphone x-قیمت آیفون 10-قیمت آیفون x-قیمت . آیفون-اپل-apple-Apple ID-تغییر ایمیل اپل ایدی . آیفون-اپل-apple-iphone-گیف-gif-ساختن گیف-گیف در آیفون . آیفون-اپل-apple-آموزش-اس ام اس-پیامک . آیفون-اپل-apple-آیفون 10-iphone10-iphone x-رجیستری آیفون-فعال سا . آیفون-اپل-apple-آیفون8-IPHONE8-IPHONE 8 PLUS-آیفون 8 پلاس-باتری . آیفون-اپل-apple-تنظیمات آیفون-راه اندازی آیفون-iphone . آیفون-اپل-apple-حالت پرواز-آنتن موبایل-آیفون 7-آنتن ندادن-IPhone . آیفون-اپل-باتری موبایل-کند شدن ایفون-تعویض باتری ایفون-بروز رسان . آیفون-سیستم عامل اندروید-نقشه یاب-مسیر یاب- ویز-waze-نقشه-ویز ای . اسکرین شات . اسکرین شات آبپد . اسکرین شات آیفون . اشتراک گداشتن اینترنت موبایل . ال سی دی-تعویض ال سی دی گوشی-تعویض LCD گوشی . امواج موبایل-آسیب موبایل-حفظ سلامتی-امواج مضر موبایل-موبایل و کو . امواج موبایل-آنتن موبایل-ضعف آنتن دهی موبایل-تقویت آنتن دهی . اندروید . اندروید-android-برنامه هواشناسی-هواشناسی-هواشناسی فارسی-برنامه ه . اندروید-انتقال اطلاعات اندروید-انتقال لیست مخاطبین به گوشی جدید- . اندروید-توقف اجرای برنامه-باز نشدن برنامه ها در اندروید-خطای اجر . ایرانسل . ایفون ایکس . اینترنت . اینترنت موبایل . اینترنت همراه . اینترنت-4G-اینترنت موبایل-اینترنت همراه-ایرانسل- اینترنت ایرانسل . اینترنت-اینستاگرام-اینترنت موبایل-بسته های ینترنت-اینترنت همراه- . اینستاگرام-instagram . اینستاگرام-instagram-آرشیو اینستاگرام-هایلایت -اینستاگرام-استوری . اینستاگرام-instagram-امنیت اینستاگرام-جاسوسی اینستاگرام-ویژگیهای . اینستاگرام-instagram-اکانت اینستاگرام-حذف اکانت اینستاگرام-پاک ک . اینستاگرام-instagram-اکانت اینستاگرام-غیرفعال کردن اینستاگرام . اینستاگرام-instagram-زمان فعالیت اینستاگرام-آموزش اینستاگرام-لست . اینستاگرام-آموزش-تغییر زبان اینستاگرام-اینستاگرام فارسی . باتری موبایل . برنامه های . بهترین دوربین عکاسی . بهترین دوربین گوشی . بکاپ گرفتن-هواوی-huawei-بکاپ هواوی-بکاپ-پشتیبان گرفتن-آموزش بکاپ . پاک کردن ویروس گوشی . تعمیر سامسونگ-تعویض گلس S7 edge-تعویض گلس-تعویض گلس سامسونگ-هزین . تعمیر گوشی سامسونگ-سامسونگ-تعمیر موبایل سامسونگ . تعمیر موبایل سامسونگ-سامسونگ-تعمیر گوشی سامسونگ . تعمیرات تخصصی موبایل-تعمیرات تخصصی سامسونگ-تعمیرات تخصصی آیفون-ت . تمیز کردن ال سی دی-تمیز کردن صفحه گوشی-کثیفی صفحه نمایش موبایل-د . چرخاندن فیلم-گوگل فوتوز-rotate-چرخاندن ویدئو در موبایل-چرخاندن ف . حالت پرواز-موبایل در هواپیما-گوشی در هواپیما-چت در پرواز-علت حال . حجم اندروید . حذف ویروس گوشی . دزدیده شدن گوشی . دوربین موبایل . رجیستری آیفون-طرح رجیستری-رجیستری موبایل . رجیستری آیفون-طرح رجیستری-رجیستری موبایل-قیمت موبایل-افزایش قیمت . رجیستری آیفون-فعال سازی آیفون-ثبت نام آیفون-طرح رجیستری-رجیستری . ردیابی ایرانسل . ردیابی همراه اول . زلزله-نرم افزار هشداردهنده زلزله-نرم افزار هشدار زمین لرزه-اپلیک . سامسونگ - Galaxy Note 8-samsung- نوت 8-بهترین گجت سال . سامسونگ-samsung-بلاک کردن-خارج کردن از بلاک-لیست سیاه-بلاک کردن . سامسونگ-samsung-تست صفحه نمایش سامسونگ-گوشی دست دوم-تست گوشی کار . سامسونگ-samsung-دوربین موبایل-خطای دوربین-دوربین سامسونگ-خرابی د . سامسونگ-سونی-آیفون-اپل-اچ تی سی-هواوی- ال جی-انتقال عکس روی تلوی . سامسونگ-گلکسی نوت8-Galaxy Note 8-samsung-فرش آبی-تخفیف نوت 8-تخف . سونی-Sony-اندروید 8-بروزرسانی سونی-آپدیت سونی- تعمیر گوشی سونی-ت . سونی-Sony-بلاک کردن-لیست سیاه-بلاک کردن شماره-مسدود کردن شماره-م . سیستم عامل اندروید . شارژ سریع گوشی . شارژ موبایل . شیر کردن اینترنت موبایل . فیسبوک-نام کاربری-faceboo . قیمت موبایل-افزایش قیمت گوشی-افزایش قیمت موبایل-گرانی موبایل-رجی . گوشی جدید سونی-تعمیر موبایل سونی-تعمیر گوشی سونی . گوشی سرقتی . گوشی ضد پشه-ال جی-LG-تعمیر موبایل ال جی .
جستجو در صفحه

خبر نامه