سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

آیا آیفون 8 پلاس نیز به سرگذشت نوت 7 دچار می شود؟تعمیر موبایل تعمیر آیفون آوافیکس سرویس تعمیرات موبایل در محل است تعمیرات موبایل در تهران تعمیرات موبایل هواوی سونی سامسونگ اپل آیفون اچ تی سی در محل

  پس از منتشر شدن دو گزارش از متورم شدن باتری آیفون 8 پلاس و به تبع آن خارج شدن نمایشگر دستگاه از قابش در شبکه های اجتماعی , اکنون کمپانی اپل تصمیم گرفته است موبایل ها , باتری ها و هرچیز دیگر مرتبط با این موضوع را بررسی کند.

 

در یکی از گزارش ها به گفته صاحب موبایل تورم باتری دستگاه در حال شارژ با آداپتور و کابل رسمی اپل اتفاق افتاد و دیگری اذعان دارد آیفون 8 پلاس را با باتری متورم دریافت کرده است و از همان ابتدا، نمایشگر از جای خود خارج شده بود و دستگاه، اندازه ای دو برابر اندازه ای که باید باشد یافته بود.

آیا آیفون 8 پلاس نیز به سرگذشت نوت 7 دچار می شود؟تعمیر موبایل تعمیر آیفون آوافیکس سرویس تعمیرات موبایل در محل است تعمیرات موبایل در تهران تعمیرات موبایل هواوی سونی سامسونگ اپل آیفون اچ تی سی در محل

  با وجود گذشت یکسال از حادثه منفجر شدن گلکسی نوت 7, بسیاری از افراد آن را فراموش نکرده اند و اکنون مشکل آیفون 8 پلاس را به نوت 7 ارتباط می دهند.

 

البته باید به این نکته توجه کرد که نرخ بروز مشکل در نوت 7 سامسونگ 1 در 20 هزار بود و اکنون فقط دو مورد از میلیون ها آیفون 8 پلاس تولید شده دچار مشکل شده اند و شرکت اپل متعهد شده است که باتری های متورم شده محصولاتش حتی آیفون های قدیمی , را به صورت دائمی بررسی نماید.

منبع : تعمیر آیفون آوافیکس


 نوشته شده توسط avafix در دوشنبه 96/7/10 و ساعت 2:1 صبح | نظرات دیگران()

جایزه بهترین گجت سال به گلکسی نوت 8 تعلق گرفت تعمیر موبایل تعمیر سامسونگ آوافیکس سرویس تعمیرات موبایل در محل است تعمیرات موبایل در تهران تعمیرات موبایل هواوی سونی سامسونگ اپل آیفون اچ تی سی در محل تعمیر گوشی سامسونگ

  کشور هند پس از برگزاری اولین کنگره موبایل در کشورش گلکسی نوت 8 را به عنوان بهترین گجت سال معرفی کرد.

داوران این کنگره یکی از دلایل انتخاب نوت 8 را ارتقا کیفی دستیار هوشمند بیکسبی سامسونگ اعلام کرده است که باعث شده تا لهجه‌های هندی را نیز متوجه شود.

سایر دلایل انتخاب بهترین گوشی هوشمند کنونی سامسونگ به عنوان بهترین گجت در هند شامل صفحه‌نمایش خیره‌کننده 6.3 اینچی Super AMOLED، دوربین دوگانه با قابلیت زوم اپتیکال و OIS و پردازنده سریع اکسینوس 8895 می شود.

 

گلکسی نوت 8 از شهریورماه با قیمت 67900 روپیه معادل 1038 دلار آمریکا در بازار هند عرضه شده است.

منبع : تعمیر موبایل سامسونگ آوافیکس


 نوشته شده توسط avafix در دوشنبه 96/7/10 و ساعت 1:48 صبح | نظرات دیگران()

اپلیکیشن فمیلی لینک , اپلیکیشن family link,برنامه نظارت بر گوشی , برنامه کنترل گوشی ,تعمیر موبایل

  اگر شما جزو آن دسته از والدینی هستید که همواره نگران نحوه استفاده فرزندانتان از موبایل و برنامه های آن هستید,اپلیکیشن Family Link گوگل بسیار به کار شما می آید.

 

شما می توانید با ساختن یک اکانت گوگل برای فرزندتان و دانلود این اپلیکیشن از پلی استور گوگل یا اپ استور اپل,هر آنچه را که توسط فرزندانتان دانلود یا در اینترنت مشاهده می شود , بررسی کنید.

اپلیکیشن فمیلی لینک , اپلیکیشن family link,برنامه نظارت بر گوشی , برنامه کنترل گوشی ,تعمیر موبایل

  شما با استفاده ازین نرم افزار کاربردی می توانید اپلیکیشن های مورد استفاده فرزندانتان را مسدود یا تایید نمایید,مدت زمان کار با دستگاه و اپلیکیشن های مورد استفاده را رصد نمایید، برای استفاده از دستگاه محدودیت زمانی تنظیم کنید و هنگام خواب یا مطالعه درس، دیوایس فرزند خود را از راه دور قفل کنید.

البته اپلیکیشن Family Link نواقصی نیز دارد که میتوان به قابل رصد نبودن برخی اپلیکیشن های پیام رسان و نیز موزیک پلیرها اشاره کرد.

 

شما با استفاده ازین اپلیکیشن میتوانید گوشی یا تبلت قدیمی خود که باید مجهز اندروید کیت کت یا بالاتر و آیفونی با iOS 9 یا بالاتر باشد , را به فرزندانتان بدهید.

منبع :تعمیر موبایل آوافیکس


 نوشته شده توسط avafix در جمعه 96/7/7 و ساعت 11:10 عصر | نظرات دیگران()

گوشی ضد پشه ال جی  گوشی K7i  تعمیر موبایل ال جی  تعمیر گوشی ال جی  تعمیرات موبایل در محل

 

  ال جی یعد از استفاده از تکنولوژی Mosquito Away در برخی محصولاتش مانند کولر و تلویزیون اکنون با به کارگیری این تکنولوژی, گوشی های ضدپشه خود را تولید و در کشور هند عرضه کرده است.

گوشی k7i در واقع بر پایه اولتراسونیک عمل می کند و قادر است بدون بو و صدا پشه ها و حشرات مزاحم را دور کند.

 

البته باید اشاره کرد که این مزیت باعث حجیم شدن این گوشی ها شده است.

گوشی ضد پشه ال جی , گوشی K7i , تعمیر موبایل ال جی , تعمیر گوشی ال جی , تعمیرات موبایل در محل

  گوشی k7i با مشخصات فنی معمولی و با قیمت 122 دلار عرضه می گردد که ویژگی Mosquito Away را به عنوان تبلیغات به کار می گیرد و توجه کاربران به خاطر همین ویژگی به سمت این گوشی جلب شده است.

از مشخصات سخت افزاری k7i می توان به صفحه نمایش 5 اینچی اچ‌دی با وضوح تصویر 1280 در 720، پردازنده 4 هسته‌ای با قدرت فرکانس 1.4 گیگاهرتز،دوربین اصلی 8 مگا پیکسلی به همراه فلش LED، حسگر سلفی 5 مگا پیکسلی و باتری 2500 میلی‌آمپری,2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد که کاربران می‌توانند در صورت تمایل آن را با کارت حافظه جانبی microSD تا 256 گیگابایت ارتقا دهند.

ویژگی های نرم افزاری این گوشی نیز شامل سیستم عامل اندروید مارشمالو نسخه 6.0 و پوسته اختصاصی ال‌جی , شبکه‌های ارتباطی Wi-Fi, 4G، بلوتوث نسخه 4.0، GPS و پرداخت موبایلی NFC می شود.

 

با توجه به مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری k7i متوجه شباهت این گوشی به (LG K8 (2017 می شویم که البته به دلیل استفاده از تکنولوژی Mosquito Away , گوشی k7i حجیم تر می باشد.

منبع : تعمیر موبایل ال جی آوافیکس


 نوشته شده توسط avafix در جمعه 96/7/7 و ساعت 11:7 عصر | نظرات دیگران()

تخفیف های شگفت انگیز برای خرید سامسونگ نوت 8 در مراسم فرش آبی ایران تعمیر موبایل سامسونگ

  در پی اعلام مراسم فرش آبی توسط شرکت samsung electronics خبرها حاکی از آن است که این مراسم 1 روز پس از ورود گلکسی نوت 8 به ایران در فروشگاه های برند شاپ بزرگ چارسو و مایکروتل پلاس بازار موبایل در تهران، خانه موبایل در احمدآباد مشهد و فروشگاه اصلانی در ولیعصر تبریز برگزار خواهد شد.

مراسم فرش آبی که ابتدا 17 مهر در چهار فروشگاه برتر سامسونگ برگزار می شود به این ترتیب است که از بین 100 تا 300 نفری که وارد فروشگاه می شوند به صورت قرعه کشی تخفیف های 5 میلیون تا 10 میلیون ریالی برای خرید گلکسی نوت 8 دریافت می کنند.

این قرعه کشی در فروشگاه چارسو تهران نیز بین 300 نفر اول برگزار می شود و در مجموع 100 نفر برای خرید گلکسی نوت 8 تخفیف میگیرند که البته این تخفیف ها برای خرید نوت 8 در همان روز در نظر گرفته شده است.

البته این تنها اتفاق شگفت انگیز مراسم نیست و شرکت کنندگان می توانند در مسابقه طراحی با نوت 8 نیز شرکت کرده و جایزه ببرند.این مسابقه در هر مرحله بین 5 نفر برگزار می شوند و برندگان جایزه ارزشمندی از شرکت دریافت می کنند.

 

مراسم فرش آبی که با حضور کارشناسان فنی سامسونگ جهت برگزاری جلسات آموزشی همراه است , شرکت کنندگان می توانند تمامی سوالات خود درباره نوت 8 از کارشناسان بپرسند و با گلکسی نوت 8 بیش از پیش آشنا شوند.

منبع : تعمیر موبایل سامسونگ آوافیکس


 نوشته شده توسط avafix در جمعه 96/7/7 و ساعت 11:0 عصر | نظرات دیگران()

معرفی گوشی جدید سونی تعمیر موبایل سونی تعمیر گوشی سونی آوافیکس

  با توجه به جایگاه گوشی های سونی در بازار و اقبال کاربران نسبت به گوشی های این برند قدیمی , مشاهده می کنیم که سونی علی رغم اینکه محصولاتی جذاب و جالبی دارد ولی به دلیل مشخصات ظاهری که خیلی مورد پسند کاربران گوشی های هوشمند نیست در کورس رقابت از سایر برند ها عقب تر می باشد.

یکی از دلایل جا ماندن سونی از سایر برندهای معروف , استفاده از زبان طراحی "OmniBalance" می باشد که با وجود پیشرفت های بسیار طی سال های اخیر , از سال 2013 دیگر پاسخگو نوآوری های روز دنیا نبود.

مدیر عامل شرکت سونی در هند طی مصاحبه ای اعلام کرده است که با توجه به فروش محصولات سری x در کشور های مختلف سونی قصد دارد نسل جدیدی از طراحی های خود را عرضه کند.

با توجه به صحبت های کنیچیرو هیبی (Kenichiro Hibi) انتظار می رود نسل جدید گوشی های سونی با نمایشگر بلند و بدون حاشیه همچون گلکسی S8 و آیفون 10 باشند.

شرکت سونی برای طراحی گوشی های جدید خود زبان طراحی خود را به "Mirai" تغییر داده است .

 

پیش بینی می شود سونی نسل جدید گوشی های خود را در کنگره MWC در اوایل سال میلادی معرفی کند.

منبع : تعمیر موبایل سونی آوافیکس


 نوشته شده توسط avafix در پنج شنبه 96/7/6 و ساعت 11:49 عصر | نظرات دیگران()

 

گوشی هوشمند تاشو Axon m,تعمیر گوشی,تعمیر موبایل

  شرکت ZTE چین طی دعوت نامه ای برای رسانه های خبری یک رویداد و معرفی یک گوشی جدید به نام Axon m را اعلام کرده است که پیش بینی می شود اکسون ام اولین گوشی هوشمند تاشو دنیا باشد.

 

با توجه به روندی که چند سال اخیر در صنعت گوشی سازی شاهد هستیم اکثر برند های چینی تمامی قطعات را از برندهای معروف همچون سامسونگ خریداری می کنند و با مونتاژ قطعات گوشی های هوشمندی با برند خود عرضه می کنند.

معرفی گوشی هوشمند تاشو اکسون ام تعمیر گوشی تعمیر موبایل

  در این میان پیش بینی می شود شرکت ZTE با یک ایده خلاقانه و عرضه گوشی های هوشمند تاشو Axon m نظر کاربران گوشی های هوشمند را به خود جلب کند.

گوشی اکسون ام با داشتن یک صفحه نمایشگر دو گانه فول اچ دی در هنگام باز شدن با صفحه نمایش 6.8 اینچی و رزلوشن 1920 در  2160 و در حالت خم همچون یک گوشی معمولی کار می کند.

 

شما با داشتن یک گوشی اکسون ام درواقع می توانید همزمان یک گوشی معمولی و یک تبلت داشته باشید و در  لحظه روی هر یک از نمایشگرها یک اپلیکیشن مجزا قابل اجرا می باشد.

معرفی گوشی هوشمند تاشو اکسون ام تعمیر گوشی تعمیر موبایل

  همانطور که در تصویر فوق می بینید این گوشی با توجه به قابلیت هایش برخلاف انتظار ضخیم نمی باشد و می تواند در این مورد نیز مورد پسند کاربران قرار گیرد.

 

با توجه به استقبال از گوشی های هوشمند در سال های اخیر مشاهده می شود که کامپیوتر , لپ تاپ و حتی تبلت در رده های بعدی قرار می گیرند و تنها دلیل استفاده ازین دستگاه ها به دلیل ضعف گوشی های موبایل در انجام بعضی کارها بوده است که با ورود گوشی ها هوشمند تاشو انتظار می رود همین دلایل نیز از بین رود و استقبال کاربران از موبایل بیش ار پیش شود.

منبع : تعمیر موبایل آوافیکس


 نوشته شده توسط avafix در پنج شنبه 96/7/6 و ساعت 11:28 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 19
مجموع بازدیدها: 115277
فهرست موضوعی یادداشت ها
اپل[2] . آیفون[2] . گوشی هوشمند[2] . آسیب موبایل-موبایل و کودکان-سلامت کودکان-عوارض موبایل-مشکلات روا[2] . آموزش . آموزش-پین کد-عوض کردن پین کد-پین کد سیم کارت- تغییر PIN سیم کارت . android . apple . hotspot . iphone x . iphone10 . گوشی هوشمند تاشو , گوشی اکسون ام , Axon m , اکسون ام , تعمیر گوش . گوگل-google-تغییر زبان گوگل-فارسی کردن گوگل-فارسی سازی گوگل-گوگل . گوگل-google-گوگل مپ-لوکیشن-موقعیت مکانی-فرستادن لوکیشن-اشتراک گذ . گوگل-اپلیکیشن Family Link-نظارت بر موبایل فرزندان-google . گوگل-رجیستری آیفون-طرح رجیستری-رجیستری موبایل-بلک بری-موتورولا . مرورگر اینترنت-مرورگر سامسونگ-مرورگر اینترنت سامسونگ-مرورگر کروم . مشکل آیفون 10 . مقایسه دوربین گوشی ها . موبایل ساده . نسخه کم . هات اسپات . همراه اول . همراه اول-ایرانسل-دایورت کردن-انتقال تماس ها-دایورت-divert-رایتل . هند . هواوی-huawei-ریست فکتوری موبایل . هواوی-huawei-طرح رجیستری-رجیستری موبایل-موبایل اورجینال-رجیستری . هک تلگرام-تلگرام-آموزش تلگرام-telegram . ویروس . ویروس گوشی . ویروس-ویروس گوشی-هک موبایل-هکر موبایل-مقابله با هکرها . کاهش باتری . کاهش حجم اینترنت-تلگرام-آوافیکس . کاهش شارژ باتری . آیفون 10 . آیفون-iphone-اپل-apple-تنظیمات آیفون-فتوشاپ آیفون-آموزش برنامه ه . آیفون-iphone-چرخاندن فیلم-چرخاندن ویدئو در موبایل- چرخاندن فیلم . آیفون-iphone-دایورت کردن-انتقال تماس ها-دایورت-divert . آیفون-iphone-کلیپ-ساختن کلیپ-نرم افزارهای آیفون- فیلم در آیفون . آیفون-آیفون 10-iphone10-iphone x-قیمت آیفون 10-قیمت آیفون x-قیمت . آیفون-اپل-apple-Apple ID-تغییر ایمیل اپل ایدی . آیفون-اپل-apple-iphone-گیف-gif-ساختن گیف-گیف در آیفون . آیفون-اپل-apple-آموزش-اس ام اس-پیامک . آیفون-اپل-apple-آیفون 10-iphone10-iphone x-رجیستری آیفون-فعال سا . آیفون-اپل-apple-آیفون8-IPHONE8-IPHONE 8 PLUS-آیفون 8 پلاس-باتری . آیفون-اپل-apple-تنظیمات آیفون-راه اندازی آیفون-iphone . آیفون-اپل-apple-حالت پرواز-آنتن موبایل-آیفون 7-آنتن ندادن-IPhone . آیفون-اپل-باتری موبایل-کند شدن ایفون-تعویض باتری ایفون-بروز رسان . آیفون-سیستم عامل اندروید-نقشه یاب-مسیر یاب- ویز-waze-نقشه-ویز ای . اسکرین شات . اسکرین شات آبپد . اسکرین شات آیفون . اشتراک گداشتن اینترنت موبایل . ال سی دی-تعویض ال سی دی گوشی-تعویض LCD گوشی . امواج موبایل-آسیب موبایل-حفظ سلامتی-امواج مضر موبایل-موبایل و کو . امواج موبایل-آنتن موبایل-ضعف آنتن دهی موبایل-تقویت آنتن دهی . اندروید . اندروید-android-برنامه هواشناسی-هواشناسی-هواشناسی فارسی-برنامه ه . اندروید-انتقال اطلاعات اندروید-انتقال لیست مخاطبین به گوشی جدید- . اندروید-توقف اجرای برنامه-باز نشدن برنامه ها در اندروید-خطای اجر . ایرانسل . ایفون ایکس . اینترنت . اینترنت موبایل . اینترنت همراه . اینترنت-4G-اینترنت موبایل-اینترنت همراه-ایرانسل- اینترنت ایرانسل . اینترنت-اینستاگرام-اینترنت موبایل-بسته های ینترنت-اینترنت همراه- . اینستاگرام-instagram . اینستاگرام-instagram-آرشیو اینستاگرام-هایلایت -اینستاگرام-استوری . اینستاگرام-instagram-امنیت اینستاگرام-جاسوسی اینستاگرام-ویژگیهای . اینستاگرام-instagram-اکانت اینستاگرام-حذف اکانت اینستاگرام-پاک ک . اینستاگرام-instagram-اکانت اینستاگرام-غیرفعال کردن اینستاگرام . اینستاگرام-instagram-زمان فعالیت اینستاگرام-آموزش اینستاگرام-لست . اینستاگرام-آموزش-تغییر زبان اینستاگرام-اینستاگرام فارسی . باتری موبایل . برنامه های . بهترین دوربین عکاسی . بهترین دوربین گوشی . بکاپ گرفتن-هواوی-huawei-بکاپ هواوی-بکاپ-پشتیبان گرفتن-آموزش بکاپ . پاک کردن ویروس گوشی . تعمیر سامسونگ-تعویض گلس S7 edge-تعویض گلس-تعویض گلس سامسونگ-هزین . تعمیر گوشی سامسونگ-سامسونگ-تعمیر موبایل سامسونگ . تعمیر موبایل سامسونگ-سامسونگ-تعمیر گوشی سامسونگ . تعمیرات تخصصی موبایل-تعمیرات تخصصی سامسونگ-تعمیرات تخصصی آیفون-ت . تمیز کردن ال سی دی-تمیز کردن صفحه گوشی-کثیفی صفحه نمایش موبایل-د . چرخاندن فیلم-گوگل فوتوز-rotate-چرخاندن ویدئو در موبایل-چرخاندن ف . حالت پرواز-موبایل در هواپیما-گوشی در هواپیما-چت در پرواز-علت حال . حجم اندروید . حذف ویروس گوشی . دزدیده شدن گوشی . دوربین موبایل . رجیستری آیفون-طرح رجیستری-رجیستری موبایل . رجیستری آیفون-طرح رجیستری-رجیستری موبایل-قیمت موبایل-افزایش قیمت . رجیستری آیفون-فعال سازی آیفون-ثبت نام آیفون-طرح رجیستری-رجیستری . ردیابی ایرانسل . ردیابی همراه اول . زلزله-نرم افزار هشداردهنده زلزله-نرم افزار هشدار زمین لرزه-اپلیک . سامسونگ - Galaxy Note 8-samsung- نوت 8-بهترین گجت سال . سامسونگ-samsung-بلاک کردن-خارج کردن از بلاک-لیست سیاه-بلاک کردن . سامسونگ-samsung-تست صفحه نمایش سامسونگ-گوشی دست دوم-تست گوشی کار . سامسونگ-samsung-دوربین موبایل-خطای دوربین-دوربین سامسونگ-خرابی د . سامسونگ-سونی-آیفون-اپل-اچ تی سی-هواوی- ال جی-انتقال عکس روی تلوی . سامسونگ-گلکسی نوت8-Galaxy Note 8-samsung-فرش آبی-تخفیف نوت 8-تخف . سونی-Sony-اندروید 8-بروزرسانی سونی-آپدیت سونی- تعمیر گوشی سونی-ت . سونی-Sony-بلاک کردن-لیست سیاه-بلاک کردن شماره-مسدود کردن شماره-م . سیستم عامل اندروید . شارژ سریع گوشی . شارژ موبایل . شیر کردن اینترنت موبایل . فیسبوک-نام کاربری-faceboo . قیمت موبایل-افزایش قیمت گوشی-افزایش قیمت موبایل-گرانی موبایل-رجی . گوشی جدید سونی-تعمیر موبایل سونی-تعمیر گوشی سونی . گوشی سرقتی . گوشی ضد پشه-ال جی-LG-تعمیر موبایل ال جی .
جستجو در صفحه

خبر نامه